Web Analytics Made Easy - Statcounter

‬ به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ثارالله ظهور شامگاه یکشنبه در اجتماع بزرگ طلوع بدر مقاومت در محکومیت حملات وحشیانه و تروریستی آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی علیه مسلمانان مظلوم فلسطین و افغانستان در ساری با بیان اینکه این روزها مصیبت‌های متعددی بر پیکره اسلامی وارده شده است، افزود: حوادثی که از کابل شروع شد و همچنان اطراف کابل ادامه دارد و در غزه نیز حوادث تلخی به وقوع پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نقطه مشترک این حوادث دشمن مشترکی است که طراح اصلی این جنایت‌ها در عالم هستی است، همان دشمنی که دختران مدرسه سید الشهدای (ع) کابل را به خاک و خون می‌کشاند، همان دشمن زنان و کودکان مظلوم غزه را زیر بمباران ناجوانمردانه به شهادت می‌رساند.

وی گفت: خون‌های مظلومان عالم در جبهه حق، چه در کابل، غزه و یا اقصی نقاط دنیا با آنکه ثمره دشمن مشترک است، اما بشارت‌هایی را نیز دنبال دارد و نمونه این بشارت‌ها در ایران اسلامی و انقلابی قابل مشاهده است.

حجت الاسلام ظهور یادآور شد: امروز تصاویر شهدا در اجتماع بزرگ، پرچم‌های مشترک جمهوری اسلامی ایران، افغانستان، فلسطین و محور مقاومت قابل مشاهده و دارای پیام‌های زیادی است.

مجاهد افغانستانی با اظهار اینکه طراح و سردمدار اصلی و جنایتکار بزرگ آن رژیم منحوس آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی است، انفجار را با هدف تفرقه انجام داده است، افزود: بمباران غزه و انفجار مدرسه شیعی و غیره دارای پشت پرده اختلاف اندازی است و صهیونیست‌ها افکار عمومی را از حادثه کابل از یک نقطه به نقاط دیگری منحرف کردند تا حادثه غزه را ایجاد کردند.

حجت الاسلام ظهور یادآور شد: آنان در پی این هستند که بین ملت‌ها جدایی رخ دهد و تلاش هستند تا مسائل را به گردن کشورهای مختلفی اندازند درحالی که طراح اصلی آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی گفت: حضور در این اجتماع پاسخ محکمی به یاوه گویی های دشمن است زیرا انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور حضرت امام زمان (عج) است و به فرمایش حضرت امام راحل، انقلاب اسلامی باید صادر شده است.

وی با اظهار اینکه با محور مقاومت، تمدین نوین اسلامی شکل گرفت، گفت: سدشکن این تمدن حاج قاسم سلیمانی بوده است و ما منتظر منجی عالم بشریت هستیم.

حجت الاسلام ظهور یادآور شد: افتخار مقدمه سازی ظهور با ملت ایران اسلامی است و خون‌هایی که در نقاط مختلف دنیا به زمین می‌ریزد نشان می‌دهد که ملت‌ها یکی شده است و وقتی دشمن مشترک بوده، باید جبهه حق نیز متحد و یکی شود.

این مجاهد افغانستانی تصریح کرد: اهمیت دادن به فلسطین، افغانستان، لبنان و غیره برگرفته از تفکر امامین انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: چشم‌های مظلومان عالم به انتخابات ملت ایران دوخته شده است و دولت جوان انقلابی و حزب اللهی در نابودی اسرائیل و دفاع از مظلومان غزه و فلسطین، جلوگیری از ریخته شدن خون دختران مظلوم افغانستان نقش خواهد داشت.

کد خبر 5213603

منبع: مهر

کلیدواژه: انفجار تروریستی یادواره شهید ساری ویروس کرونا انتخابات 1400 عید سعید فطر نماز عید سعید فطر بوشهر کرمانشاه آمار کرونا عکس استانها چالش شایستگی اردبیل شیوع کرونا گرگان ماه رمضان ۱۴۰۰ واکسن کرونا حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۹۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: اگر کارفرمایان بتوانند اعتماد نیروهای خود در محیط کار را فراهم کنند، به بهره‌وری بیشتری دست می‌یابیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی شامگاه _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ به مناسبت فرارسیدن هفته کار و کارگر در جمع کارگران شرکت نفیس‌نخ اظهار کرد: اگر کارفرمایان بتوانند اعتماد نیروهای خود در محیط کار را فراهم کنند، به بهره‌وری بیشتری دست می‌یابیم.

وی تصریح کرد: ایجاد حس اعتماد، انتشار و ترویج روحیه اعتماد و صیانت از این اعتماد اصل کار است که این فضای صمیمی و اعتمادبخش در شرکت نفیس‌نخ مشهود است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین به عملیات پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: موشک‌های ایران که راهی سرزمین‌های اشغالی شد به اقتدار کشور کمک کرد و امروز با عزت می‌توانیم حرف زیادی در عرصه جهانی داشته باشیم.

رفیعی آتانی افزود: جنگ که تمام شد برخی از سپاهیان به امام (ره) گفتند که دشمنی استکبار پایانی نخواهد داشت و باید خود را تقویت کنیم و ایشان به سپاه اعتماد کردند. در ادامه به دنبال ساخت تسلیحات نظامی افتادیم تا وابسته نباشیم و گروه شهید طهرانی‌مقدم وارد عرصه شدند و وارد تولید تسلیحات دفاعی شدیم و امروز این خلاقیت و ابتکار موجب اقتدار کشور شده است.

وی ادامه داد: به تدریج ظرفیت بسیار خوبی در سپاه ایجاد شد و در صنعت موشکی با حضور طهرانی‌مقدم‌ها به استقلال رسیدیم و امروز باید از این فرصت استفاده کرده و اسرائیل غاصب را سرجایش بنشانیم.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) با اشاره به قدرت‌نمایی نظامی ایران در در عملیات وعده صادق گفت: در این عملیات همه پایگاه‌های دشمن فعال، قدرت رهگیری و ماهواره‌ها روشن بود تا بتوانند از خود دفاع کنند؛ اما با همه دستگاه‌های پیشرفته که آسمان‌ها را رصد می‌کردند، نتوانستند با پهپادهای ما مقابله کنند.

رفیعی آتانی افزود: همین آمریکا که با جنگ آشنا است، به رژیم اسرائیل گفته بود ایران از خاک خودش به شما حمله نمی‌کند؛ اما تصور درستی از ما نداشت و امروز بر همگان اثبات شده که آنچه در ظاهر از آمریکا گفته می‌شود، با آنچه در میدان نبرد و واقعیت هست فاصله زیادی وجود دارد.

وی ادامه داد: ما در اوج قدرت قرار داریم و آمریکا تصور درستی از قدرت ایران ندارد و هر چه‌قدر تلاش می‌کند روی پاهایش بایستد تا اوج قدرت ما را ببیند، باز هم از دیدن و درک واقعیت عاجز است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین وعده صادق را اخلاقی‌ترین جنگ در پیچیده‌ترین شرایط صحنه نبرد دانست و گفت: به این ترتیب در پیچیده‌ترین نبرد دنیا پیروز شدیم و در حالی که به بیمارستان، کودک، زن و سالمند حمله نکردیم و فقط مقر نظامی و ایستگاه جاسوسی را زدیم، دشمن مستأصل شد.

رفیعی آتانی با بیان اینکه قدرت دشمن برای ما قابل اندازه‌گیری است، اضافه کرد: با تسلیحات ته‌انباری خود دشمن را زدیم و گنبد آهنین ناکارآمد شد و در گام بعدی سرعت موشک‌های بالستیک را به رخ کشیدیم. رژیم اسرائیل برای اقناع افکار داخلی خود گفت ایران را می‌زنیم، اما آمریکا ترسید و پیام داد که اسرائیل این کار را نکن و همه این‌ها نمایانگر اقتدار ایران اسلامی است.

کد خبر 748903

دیگر خبرها

  • حجت الاسلام خسروپناه: علم حکمی؛ لازمه دستیابی به تمدن نوین اسلامی
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است
  • تدوین سند هوش مصنوعی باید مبتنی‌بر تمدن نوین اسلامی باشد/ پیش بینی بودجه ۵ همتی برای هزینه در هوش مصنوعی
  • نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • شیخ نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • مدرسه، جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان
  • تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی