Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@22:07:45 GMT

لزوم ورود مدعی‌العموم به مسئله دروغ‌گویی مسئولان دولتی

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۱۵۱۳

لزوم ورود مدعی‌العموم به مسئله دروغ‌گویی مسئولان دولتی

عبدالمجید شیخی در واکنش به گرانی روغن و نان در برخی از نقاط کشور، گفت: این دولت به مردم گفته بود که هیچ‌چیز گران نمی‌شود اما به مردم دروغ گفت و امروز باید مدعی‌العمومی به‌عنوان یک جرم اجتماعی ورود و آنان را محاکمه کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، عبدالمجید شیخی، عضو هیات علمی دانشگاه و کارشناس امور اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به گرانی اقلامی چون روغن و نان در آخرین روزهای عمر دولت تدبیر و امید، اظهار کرد: بار دیگر دولت به مردم دروغ گفت و این در حالی است که اوایل امسال اعلام کرد هیچ‌چیز گران نمی‌شود اما شاهد گرانی‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به گرانی اقلام و کالاهای اساسی مردم و تأکید بر ورود مدعی‌العموم به این موضوع، گفت: دستگاه قضا بایستی پرونده‌ای برای این ترک فعل و سوء فعل این دولت تدبیر تشکیل و این موضوع را پیگیری کند.

این کارشناس امور اقتصادی با اشاره به ثبت‌نام برخی از اعضای هیأت دولت فعلی در انتخابات 1400، گفت: این دورغگویان فاسد در این دولت بار دیگر در انتخابات ثبت‌نام و کاندیدا شده‌اند، بنابراین دستگاه قضا باید پرونده این اشخاص را در این زمان باز کند تا آنان رأی مردم را منحرف نکنند.

وی با اشاره به کاندیداتوری اسحاق جهانگیری گفت: وی اعلام کرده که یک تیم خبره استخدام می‌کنم چنان و چنان می‌کنم، آقای جهانگیری شما که الآن سرکار هستید چرا این تیم خبره را در این 8 سال نیاوردی که این مصیبت را بر سر اقتصاد آورده‌ای؟ اینان دروغ می گویند.

شیخی بابیان اینکه دروغ‌گویی در سطح یک رئیس‌جمهور و معاون رئیس یک جرم شخصی کوچک نیست بلکه یک جرم اجتماعی است، تأکید کرد: باید مدعی‌العموم اینان را هم غل و زنجیر کند و محاکمه کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۱۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه ویژه مسئولان به بیمه و امنیت شغلی کارگران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، 

دیگر خبرها

  • تصاویری از تشکیل چندین دریاچه‌ شیرابه در تهران؛ وعده مسئولان دروغ شد! | فیلم
  • لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • دولتی‌ها به جای رقابت، نظارت کنند
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • مردمی کردن اقتصاد چگونه محقق می‌شود؟
  • لزوم توجه ویژه مسئولان به بیمه و امنیت شغلی کارگران
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم