Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@01:07:53 GMT

کسب رتبه پنجم در یازدهمین المپیاد نانوکشوری

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۱۷۷۱

کسب رتبه پنجم در یازدهمین المپیاد نانوکشوری

ایسنا/مازندران مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از کسب رتبه پنجم کشور در بین ۳۱ استان شرکت کننده در یازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو خبر داد.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، علیرضا سعدی پور، با اعلام این خبر گفت: در یازدهمین آزمون المپیاد نانو که به دلیل شرایط ویژه کرونایی به صورت آنلاین در سال ۹۹  برگزار شد، ۲۴ نفر از دانش آموزان مازندرانی به مرحله دوم المپیاد نانو کشور راه یافته و در نهایت موفق به کسب مقام پنجم کشور شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو نیز توسط ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و با همکاری سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در سال جاری برگزار می‌شود، المپیاد دانش‌آموزی نانو به تایید بنیاد ملی نخبگان نیز رسیده است و مدال‌آوران از جوایز و امتیازات این بنیاد بهره‌مند خواهند شد. 

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به برگزاری دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو مشابه دوره گذشته در سه مرحله تصریح کرد: مرحله اول این المپیاد، تیرماه ۱۴۰۰ به‌صورت مجازی در قالب یک آزمون تستی برگزار خواهد شد.مرحله دوم، مردادماه ۱۴۰۰ و در قالب یک آزمون کتبی با سوالات تستی-تشریحی و مرحله سوم (پایانی)، اواخر شهریور ماه ۱۴۰۰ در قالب یک اردوی علمی عملی برگزار می‌شود.

سعدی پور برگزاری این المپیاد را تلاش برای کسب پدیده‌های نوین دانست و خاطرنشان کرد: فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی فناوری نانو بر زندگی مردم تأثیر مستقیمی دارد که در آینده‌ای نزدیک، جهان را دستخوش تحولی عظیم خواهد کرد.

شایان ذکر است لوح تقدیر و تندیس ویژه المپیاد، از سوی دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانوی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و توسط علی دهقان، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران  به مدیرکل آموزش و پرورش استان تقدیم شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: المپياد دانش آموزي استانی فرهنگی و هنری آموزش و پرورش مازندران المپیاد دانش آموزی فناوری نانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۱۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید میکائیل باقری، عصر امروز _سه‌شنبه، یازدهم اردیبهشت_ در جمع شرکت‌کنندگان مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز کهگیلویه و بویراحمد که به میزبانی شهرستان چرام برگزار شد، اظهار کرد: در ۷۴۰ منطقه آموزش و پرورش کشور، ۱۶۰۰ نفر به مرحله استانی راه یافتند که پس از برگزاری مسابقات استانی ۷۵ هزار نفر به مرحله کشوری راه می‌یابند.

وی افزود: مسابقات پسران در اوایل مرداد به میزبانی مشهد مقدس و دختران در نیمه مرداد به میزبانی استان مازندران برگزار می‌شود.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: مسابقات قرآن، عترت و نماز در ۱۲ رشته و در دو بخش آوایی و پژوهشی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مرحله آموزشگاهی قرآن، عترت و نماز در سطح کشور شرکت کردند.

در ادامه محمد جمالی‌آرند سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در شهرستان چرام تعداد ۱۲۰۰ نفر پسر و دختر در ۱۲ رشته شرکت کرده‌اند.

وی افزود: داوری این مسابقات را ۳۸ نفر بر عهده دارند که پس از داوری تعداد ۶۰ نفر به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

کد خبر 749505

دیگر خبرها

  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • معلمان در تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان نقش مهمی دارند
  • ۴۵ درصد دانش‌آموزان مازنی در فنی و حرفه‌ای تحصیل می‌کنند
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • روی «کیفیت بخشی به نظام آموزشی» و «تقویت مدارس دولتی» تمرکز داریم
  • بافق دارای بالاترین میزان تراکم دانش آموزی در استان یزد
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج