Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فارغ‌التحصیلان رشته دهان و دندان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از گذشت ۴ سال هنوز بلاتکلیف مانده و سرگردان هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، فارغ‌التحصیلان رشته دهان و دندان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد که قریب به چهار سال از پایان دوره تحصیلات دانشگاهی‌ آنان می‌گذرد، با توجه به وعده‌ها برای استخدام در مناطق روستایی محروم هنوز سرگردان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعدادی فارغ‌التحصیلان رشته بهداشت دهان و دندان به نمایندگی از 38 هم‌دوره‌ای خود، که بورسیه دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد هستند، برای دومین بار در 6 ماهه اخیر جلوی استانداری این استان برای مشخص شدن وضعیت استخدامی خود تجمع کردند.

خانم عالی‌پور نماینده افراد معترض به خبرنگار خبرگزاری تسنیم گفت: 38 فارغ‌التحصیل رشته دهان و دندان دانشگاه علوم پزشکی استان که به صورت بورسیه تحصیل کرده‌ایم، بیش از چهار سال است که منتظر استخدام برای خدمت در مناطق روستایی هستیم.

وی افزود: اکثر هم رشته‌ای‌های ما در استان‌های دیگر با کمک استانداری و دانشگاه مشغول به کارند، ولی ما هر وقت برای تعیین تکلیف خود مراجعه کردیم بین معاونت بهداشت و منابع انسانی دانشگاه پاس‌کاری شدیم.

وزیر بهداشت: محموله بزرگ واکسن کرونا امشب وارد کشور می‌شوددرخواست سلطانی‌فر از وزیر بهداشت؛ مجوز فعالیت باشگاه‌های بخش خصوصی صادر شودمرگ "سفیر بهداشت هند" 2 روز پس از تزریق واکسن کرونا در برنامه زنده تلویزیونی!

این فارغ‌التحصیل رشته بهداشت دهان و دندان از پیگری مشکلات از طریق نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: پس از پیگیری‌های مکرر استخدام ما تحت عنوان نیروی شرکتی بلامانع اعلام شد، اما متأسفانه دانشگاه در انجام این مورد نیز کم کاری می‌کند.

عالی‌پور با بیان اینکه استخدام ما در مناطق روستایی می‌تواند کمک بسیاری به بهبود بهداشت خانواده‌ها کند، گفت: از ابتدا قرار بود که فارغ‌التحصیلان این رشته با تکیه بر اعتبارات پزشک خانواده مشغول به کار شوند، که با کمبود اعتبار در این بخش استخدام ما با مشکل مواجه شد.

با وجود پیگیری‌های انجام شده جلال پوران‌فرد معاون توسعه منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد حاضر به پاسخگویی نشد.

مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی نیز به تسنیم گفت: در این زمینه در گذشته با معاون مکاتبه لازم انجام شده و به صورت حضوری نیز پیگیری‌های انجام شد که واقعیت امر متولیان امر پاسخ روشنی ارائه نداده‌اند.

انتهای پیام/544/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت بهداشت وزارت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد فارغ التحصیلان رشته دهان و دندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۴۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرشید کرمی در جلسه هماهنگی ویژه مهارت آموزی رشته های ورزشی با محوریت طرح شنا در سطح استان گفت: این طرح در راستای شادابی و نشاط برای چهار هزارو ۳۱۳ دانش آموزان پایه ششم ابتدایی از هشتم اردیبهشت ماه در سطح استان اجرا می‌شود.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش با بیان اینکه آیین افتتاح این طرح از هشتم اردیبهشت ماه برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه در شهرستان بویراحمد رسما آغاز می شود گفت: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده و در پایان طرح گواهی مهارت شنا داده خواهد شد.

همچنین مهدی یزدان منش رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی نیز گفت : در طرح مهارت آموزی رشته های ورزشی دوره دوم ابتدایی دانش آموزان پایه های چهارم، پنجم و ششم به ترتیب رشته های ورزشی طناب زنی، تنیس و روی میز، شنا و دوومیدانی آموزش می‌بینند.

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • نقش مؤثر مراکز مشاوره در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان
  • بررسی نقش مراکز مشاوره و سبک زندگی در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ التحصیلان
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان از ۱۷ اردیبهشت
  • برگزاری «پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت