Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت دوومیدانی می‌گوید احسان حدادی در ماه‌های آینده در چند مسابقه شرکت می‌کند و وضعیت آمادگی‌اش برای حضور در المپیک توکیو مشخص خواهد شد. تیمور غیاثی، پیشکسوت دوومیدانی در گفت‌وگو با ایسنا به وضعیت این رشته در آستانه بازی‌های توکیو اشاره و بیان کرد: دوومیدانی مشغول کار خود است و تا جایی که اطلاع و نظارت دارم، فدراسیون تمام تلاش خود را می‌کند که مجوز انجام مسابقات را بگیرد چون در دو ماه آینده بازی‌های المپیک برگزار می‌شود و هنوز برخی از ورزشکاران برای خود شانس کسب ورودی قائل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او افزود: آقای حدادی و تفتیان که سهمیه را بدست آورده‌اند و اردوهای خود را در خارج از کشور پیگیری می‌کنند. چند اردوی داخلی هم در حال برگزاری است و تعدادی ورزشکار برای خود شانس سهمیه المپیک قائل هستند که فدراسیون از آنها حمایت می‌کند. مسابقات قهرمانی کشور هم اوایل خرداد ماه در اراک برگزار می‌شود. این موضوع هم نویدی برای استان‌هاست که امکانات بهتری بگیرند و به خوبی کار کنند و هم برای ورزشکاران که شانس خود را برای ثبت رکوردهای مناسب امتحان کنند. 

این پیشکسوت دوومیدانی در مورد شانس دوومیدانی‌کاران برای کسب ورودی و افزایش سهمیه‌های ایران در المپیک گفت: پیرجهان شانس کسب سهیمه سوم را دارد اما رسیدن به سهمیه‌های دیگر سخت است. امیدوارم کسب کنند چون ما دوست داریم ورزشکاران زیادی در توکیو داشته باشیم اما متاسفانه شرایط از قبل درست نبود و آقای صیامی از زمانی که آمده در حال جمع و جور کردن شرایط است. 

غیاثی در مورد وضعیت احسان حدادی برای حضور در المپیک گفت: روز گذشته با دبیر فدراسیون صحبت کردم گویا مربی این ورزشکار دو گزینه را مطرح کرده که یا در آمریکا درمان کند و از همان جا به المپیک برود یا به ایران برگردد که با نظر کمیته ملی المپیک و فدراسیون دوومیدانی به ایران برمی‌گردد. البته مشکل دیسک کمر این ورزشکار شدید نیست و تا جایی که اطلاع دارم از وضعیت راضی است. احسان حدادی کارش را بلد است و کمیته ملی المپیک و فدراسیون از او حمایت می‌کنند. 

او در ادامه بیان کرد: ورزشکار در کنار صدمات زندگی  می‌کند و با امید جلو می‌رود. وضعیت دیسک کمر آقای حدادی هم حاد نیست و با فیزیوتراپی حل می‌شود. مقداری آسیب دیده و برای ورزشکاری که مدام تمرینات سنگین انجام می‌دهد، طبیعی است. آقای حدادی در یکی دو ماه آینده در چند مسابقه شرکت می‌کند که آن زمان مشخص می‌شود که چند مرده حلاج است.

غیاثی در پایان خواستار حمایت رسانه‌ها از ورزشکاران در آستانه بازی‌های توکیو شد و گفت: امیدوارم در مدت کوتاه باقی مانده تا المپیک رسانه‌ها به حمایت خود از دوومیدانی ادامه بدهند و ورزشکاران را دلگرم کنند، یعنی برایشان آیه یاس نخوانند که از نظر روحی و روانی افت کنند. تشویق کنند و امیدواری بدهند که قدم خیری خواهد بود. 

انتهای پیام 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: احسان حدادي بازی های المپیک توکیو تیمور غیاثی دووميداني احسان حدادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۴۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند

 رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی در شرایطی برگزار شد که استقلال و پرسپولیس بزرگترین غایبان این مرحله بوودند و تیم‌های سپاهان اصفهان، گل‌گهر سیرجان، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان، تراکتور تبریز، ملوان انزلی، هوادار تهران و چادرملو اردکان توانستند به جمع هشت تیم نهایی راه یافته و حریفان خود را شناختند.

مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت ۱۴:۰۵ در محل سازمان لیگ برگزار شد.

هفت تیم لیگ برتری در این مرحله حاضر هستند و شاگردان سعید اخباری در چادرملو به‌عنوان شگفتی‌ساز توانستند به این جمع راه یابند.
چادرملو اردکان به دلیل انجام دو دیدار خارج از خانه در مراحل قبلی، به‌طور قطعی در مرحله یک‌چهارم نهایی میزبان خواهد بود.

غلامرضا فتح‌آبادی و حمید درخشان، پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس قرعه‌کشی را انجام دادند.

حمید درخشان اولین گوی را برداشت که نام «مس رفسنجان» خارج شد و غلامرضا فتح‌آبادی نیز نام «تراکتور تبریز» را از گلدان بیرون آورد.

قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی به شرح زیر انجام شد که اسامی تیم‌های میزبان در ابتدا آمده است:

مسابقه A: تراکتور تبریز - مس رفسنجان

مسابقه B: چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

مسابقه C: گل‌گهر سیرجان- هوادار تهران

مسابقه D: سپاهان اصفهان- ملوان بندر انزلی

* در مرحله نیمه نهایی برنده بازی‌های A و B مقابل هم قرار می‌گیرند و برنده مسابقات C و D نیز برابر هم قرار می‌گیرند.

* تعیین میزبان و مهمان‌ها بدون قرعه‌کشی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد.

* مس رفسنجان به علت اینکه در دو دیدار قبلی میزبان بوده، در این مرحله مهمان تراکتور در تبریز خواهد بود.

* چادرملو اردکان به دلیل برگزاری دو مسابقه بیرون از خانه در مراحل گذشته، میزبان آلومینیوم اراک شد.

* هوادار تهران در دو مسابقه قبلی خود میزبان بود و به همین علت، گل‌گهر سیرجان میزبان شد.

* ملوان انزلی به دلیل برگزاری دو بازی خانگی در مراحل قبلی، در دور یک‌چهارم باید در اصفهان به مصاف سپاهان برود.

* در صورت حذف هر دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان یا در صورت صعود هر دو تیم به فینال جام حذفی، بازی فینال قطعا در شهر کرمان برگزار می‌شود، ولی اگر فقط یکی از آنها به فینال برسد، این دیدار در شهر دیگری انجام خواهد شد.

* سهمیه تماشاگران در مسابقه فینال برابر است، اما در صورت راهیابی یکی از تیم‌های گل‌گهر سیرجان، هوادار تهران، سپاهان اصفهان و ملوان انزلی به فینال، آنها می‌توانند به‌عنوان میزبان برای انتخاب رنگ لباس، انتخاب رختکن و ... اولویت داشته باشند.

* دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه، ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت برگزار می‌شود که بنابر اعلام امیرحسین روشنک، مسؤول برگزاری این بازی‌ها بیشتر مسابقات در روز بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه خواهد بود.

* پس از مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، سه هفته پایانی لیگ برتر انجام خواهد شد.

* دیدار‌های مرحله نیمه نهایی پس از فیفا دی در روز‌های ۲۴ یا ۲۵ خرداد و بازی فینال هم در یکی از روز‌های ۳۰ یا ۳۱ خرداد انجام می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

tags # جام حذفی ایران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
  • استقلال سرنوشت قهرمانی و سقوط را مشخص می‌کند!
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • رسمی؛ حسن یزدانی بدون مسابقه به المپیک پاریس می رود
  • شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد