Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@00:14:15 GMT

وحید کرم پور، رئیس هیئت اسکیت استان اصفهان شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۵۵۲۲

وحید کرم پور، رئیس هیئت اسکیت استان اصفهان شد

ایسنا/اصفهان مجمع انتخاباتی هیئت اسکیت استان اصفهان که با حواشی بسیاری همراه بود، با انتخاب وحید کرم پور به پایان رسید.

در ادامه برگزاری انتخابات مجامع ورزشی، مجمع انتخاباتی هیئت اسکیت استان اصفهان امروز (دوشنبه-۲۷ اریبهشت ماه) با حضور رئیس فدراسیون، مسئول کمیته اقتصادی فدراسیون نماینده وزارت ورزش، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و معاونان وی، اعضای مجمع و رسانه‌ها در سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرام اکبری، محسن رویگری، وحید کرم پور و افشین مرادی، چهار کاندیدایی بودند که برای پست ریاست هیئت اسکیت استان اصفهان ثبت نام کرده بودند. غیبت محسن رویگری و افشین مرادی به منزله انصراف تلقی شد و انتخابات بین اکبری و کرم پور برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در پایان فرآیند رای گیری از مجموع ۱۵ رای ماخوذه، وحید کرم پور با کسب ۱۱ رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت اسکیت استان اصفهان انتخاب شد. شهرام اکبری دیگر کاندیدای این مجمع نیز چهار رای را به خود اختصاص داد.

نترسید و رای خود را ارزان نفروشید

رئیس فدراسیون اسکیت پیش از برگزاری انتخابات با اشاره به صحبت‌هایی مبنی بر خرید آرا، اظهار کرد: این کار غیراخلاقی خلاف قانون و مقررات است و به جد پیگیر این موضوع هستیم.

بهمن محمدرضایی تاکید کرد: مواظب رای خود باشید، خیلی قیمتش بالاتر از آن است که پیشنهاد خرید آن را بدهند و یا تهدید کنند که عکس اعضا پخش خواهد شد که این کارهای غیراخلاقی و ورود به حریم خصوصی شما است و متاسفم که این صحبت ها را شنیدم و بازگو می کنم.

وی افزود: این اطمینان را می دهم تا زمانی که در این جایگاه هستم، اجازه نمی دهم کسی به حریم خصوصی شما ورود کند.

وی ادامه داد: اسکیت را به منافع شخص نفروشیم، چراکه حرمت و جایگاه دارد. اتحاد و همدلی را به استان برگردانیم و مطمئن باشید اگر غیر از این باشد، اسکیت استان اصفهان آسیب خواهد دید. پس به خاطر شغل و حرفه ای که دارید حرمت بگذارید و رای را به کسی بدهید که خودتان قلبا ایمان پیدا کرده و می خواهید رئیس هیئت باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اسكيت هیئت اسکیت استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۵۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد

سیدعباس هاشمی‌منش با رای اعضای مجمع، به‌عنوان رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای‌ رزمی به مدت چهار سال انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی صبح امروز چهارشنبه _دوازدهم اردیبهشت_ به ریاست سید محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در سالن اجتماعات کمیته ملی المپیک برگزار شد.

سید مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک و هاشمی سیاوشانی معاون امور مجامع دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در این مجمع حضور داشتند.

حجت جوانمردی، رضا شهرانی، سیدمجتبی شیرزادی، سید عباس هاشمی‌منش و محمد نوحی به عنوان کاندیدا معرفی شده بودند که با انصراف حجت جوانمردی، رضا شهرانی و محمد نوحی، رقابت بین سید مجتبی شیرزادی و سیدعباس هاشمی‌منش ادامه یافت.

در نهایت سید عباس هاشمی‌منش با ۳۶ رای از ۴۸ آرای اعضای مجمع به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

سید مجتبی شیرزادی ۱۲ رای بدست آورد.

رضا حیدری پیش از برگزاری مجمع انتخاباتی، عهده‌دار سرپرستی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی بود.

منبع: ایرنا

کد خبر 749701

دیگر خبرها

  • بازگشت آجورلو به استقلال و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • اصفهانِ زیبا ظرفیت بالایی برای گردشگری و تجارت دارد
  • پایان اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفت و گوی همکاری آسیا
  • پایان اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفتگوی همکاری آسیا در اصفهان
  • دومین روز اجلاس مجمع گفتگوی همکاری‌های آسیایی + فیلم
  • اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا با تصویب معاهده اصفهان پایان یافت