Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی بهاروند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای اجرای منویات رهبری مبنی بر اینکه «هر چیزی به سلامت جامعه و عدم شیوع بیماری کرونا کمک کند؛ یک حسنه است»، در راستای برنامه‌های مسئولیت اجتماعی خود به منظور مشارکت در اقدامات ویژه مقابله با بیماری کرونا و با توجه به انعقاد تفاهمنامه با وزارت بهداشت اقدام به تأمین خرید اقلام پزشکی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در طرح شهید سلیمانی همراه دانشگاه علوم پزشکی شد افزود: در مجموع برای تهیه اقلام مورد نیاز پیشگیری، درمان و کنترل بیماری کووید-۱۹ مبلغ ۱۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان همدان تصریح کرد: در این طرح حدود ۱۵ هزار قلم تجهیزات پزشکی شامل دستگاه کپسول اکسیژن و متعلقات، دستگاه ضد عفونی‌کننده uv، دستگاه تب‌سنج لیزری و دستگاه پالس اکسی متر برای توزیع در ۶۳ دانشگاه علوم پزشکی و ۱۲۶ مرکز بهداشتی و پایگاه سلامت منتخب در کشور تهیه شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح ۳۵۷ مورد تجهیزات شامل کپسول اکسیژن، پالس اکسی متر، ترمومتر، دستگاه ضدعفونی‌کننده uv، ترالی و مانومتر به استان همدان اختصاص و در میان دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز بهداشتی و پایگاه های سلامت منتخب استان توزیع شده است.

بهاروند از اختصاص ۲۲۰۰ میلیارد ریال برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به پرسنل حوزه سلامت مرتبط با کرونا خبر داد و گفت: با توجه به شرایط دشوار ایجاد شده در کشور و استان به ویژه برای کادر بهداشت و سلامت، این بانک در راستای رسالت اجتماعی، کمک به حوزه سلامت را در اولویت قرار داد.

وی اظهار کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران با تصویب مجمع عمومی سالیانه خود برای نخستین بار در کشور، وجه التزام (جریمه دیرکرد) که بر اساس قانون دریافت می‌شود را به انجام کارهای عام‌المنفعه و مشارکت در برنامه‌های پیشگیری، کنترل و درمان بیماری کرونا در همین راستا اختصاص داد.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهرایران استان همدان از توسعه فناوری‌های نوین بانکی و ابزارهای الکترونیکی خبر و گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای برنامه‌های توسعه بانکداری دیجیتال با هدف تحقق اقتصاد هوشمند و مقابله با ویروس کرونا گام برداشته است.

وی تأکید کرد: در این راستا اقداماتی چون راه‌اندازی سامانه میعاد با هدف تحقق و توسعه بانکداری بدون کاغذ و افزایش سرعت ارائه عملیات بانکی در بانک مهرایران صورت گرفته است.

بهاروند افزود: این اقدام دستاوردهایی چون الکترونیکی کردن قراردادها و فرم‌های افتتاح حساب و تسهیلات، تعریف امضای الکترونیک و حذف هرگونه پرینت کاغذی، افتتاح حساب بر بستر همراه بانک این بانک و امکان افتتاح حساب آنلاین را در همراه بانک فراهم آورده است.

وی تصریح کرد: در این روش پس از نصب اپلیکیشن مهریران و تکمیل اطلاعات و بارگزاری مدارک بدون مراجعه به شعبه، حساب مشتری افتتاح و کارت بانکی برای وی ارسال می‌شود.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهرایران استان همدان ادامه داد: سرویس درخواست تسهیلات از طریق همراه بانک، خدمت بعدی بانک مهرایران در زمینه بانکداری هوشمند است به طوری که با این سامانه متقاضیان می‌توانند پرونده دریافت تسهیلات را به صورت آنلاین با استفاده از تلفن همراه خود تکمیل نمایند.

وی خاطرنشان کرد: بانک مهر ایران با گسترش خدمات الکترونیکی خود در حوزه موبایل بانک، افتتاح حساب آنلاین، ثبت درخواست تسهیلات انلاین و غیره توانسته الگویی مناسب در جهت ارائه خدمات به مردم بویژه در مقابله با کرونا باشد.

بهاروند تأکید کرد: این بانک برای نخستین بار در کشور به منظور مشارکت در کاهش آسیب‌های ناشی از بلایای طبیعی و حفظ معیشت روستائیان در سال گذشته ۵۰۰ هزار خانه مسکونی در سیستان بلوچستان، خراسان جنوبی و ایلام را زیر پوشش بیمه حوادث قرار داده که بر اساس آن تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض برای ساخت و تجهیز خانه‌های روستایی آسیب‌دیده از حوادث و بلایای طبیعی پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/۸۹۰۴۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان خرید تجهیزات پزشکی بانک قرض الحسنه مهر ایران استان همدان افتتاح حساب بانک مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۵۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان

 سرپرست جدید اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت:امسال ۷۵ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات مدارس استان در نظر گرفته شده است.
یونس بهاروند با بیان اینکه مسؤولیت در نظام جمهوری اسلامی فقط فرصتی برای خدمت است و این موضوع بر من تکلیف شده است، افزود: تا وقتی در این مسؤولیت هستم، با تمام توان خدمتگزار فرهنگیان و دانش‌آموزان خواهم بود و در انجام آن کوتاهی نخواهم کرد.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت:در دو سال گذشته، در لرستان ۲۱۶ مدرسه با اولویت مناطق محروم ساخته شده که در مقایسه با هشت سال دولت گذشته که ۲۰۳ مدرسه بود، درخور تحسین است.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۱ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات در لرستان هزینه شد، گفت: با مساعدت وزیر ۷۵ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات مدارس از جمله تجهیزات آزمایشگاهی، ورزشی، کارگاهی در نظر گرفته شده است.
بهاروند دانش‌آموزان را امانت مردم در مدارس دانست و افزود: باید همه با هم تلاش کنیم تا کار‌های مثبت گذشته ادامه پیدا کند و به دور از حاشیه و سیاست‌زدگی، دستگاه تعلیم و تربیت را به کارکرد اصلی خود برسانیم.
وی خط قرمز خود را حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و کشور عنوان کرد و گفت:همه باید از نیرو‌های نظامی و امنیتی، به‌ویژه اقدام غرورآفرین سپاه پاسداران در عملیات تنبیهی «وعده صادق» قدردانی کنیم.
بهاروند با اشاره به هفته معلم افزود:دستگاه تعلیم و تربیت استان به دور از حاشیه‌ها فقط به‌دنبال اعتلای نظام تعلیم وتربیت دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • ایران هلث ۱۴۰۳ محفل توسعه تعاملات بین المللی فناورانه
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • تبدیل ایران به صادرکننده تجهیزات پزشکی
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران