Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

صبح امروز نشست خبری مشترکی با حضور پیروز حناچی، شهردار تهران، عبدالحمید امامی، معاون مالی شهرداری و حامد مظاهریان، معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری تهران برگزار شد.

عبدالحمید امامی در این نشست گفت: سال گذشته بدهی به پیمانکاران مناطق ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد بود و بدهی کل شهرداری تهران در حدود ۶۶ هزار میلیارد تومان است اما دارایی های شهرداری از این رقم بسیار بالاتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره طلب شهرداری از دولت گفت: ۳۰ هزار میلیارد تومان طلب از دولت احصا شده است و ۲۵ هزار میلیارد طلب از رساتجارت احصا شده است که به قیمت آن زمان ۴ هزار میلیارد صورت جلسه شده است که به قیمت امروز معادل ۲۵ هزار میلیارد است.

او در پاسخ به این سوال که آیا واگذاری گود برج میلاد شهرفروشی است؟ گفت: هیچ تغییری در رفتارمان در سه سال گذشته با این سه، چهار ماه رخ نداده است. در سال ۹۵، مبلغ ۵هزار میلیارد تسهیلات داده شد. یکی از بزرگترین کارها در حوزه مشارکت پروژه های بلاتکلیف بوده است. با نیروی انتظامی در این دو سال بارها جلسه داشتیم و آنها را قانع کردیم که در منطقه ۲۰ تراکم بگیرند و گود برج میلاد را از آنها گرفتیم. حالا با بانک شهر که توانمندی دارد تا این پروژه را درآمدزا کند مطابق با مقررات شورای عالی شهرسازی آن را به نتیجه رساندیم.

امامی درباره ورود برج میلاد و شهروند به بورس گفت: در مورد برج میلاد در یک تفاهمنامه با بانک شهر مقرر شد که مشاور بگیرن و و ورود به بورس بررسی شود. درباره شهروند همه کارها را انجام می دهیم و خود بورس وقتی یک مجموعه را در بورس ارائه می کند که شرایط مناسب باشد و هر زمانی که تشخیص دادند شرایط مناسب است به بورس ارائه می شود.

او درباره تحقق بودجه گفت: بودجه سال ۹۹ مبلغ ۳۰ هزار و میلیارد بوده که ۲۷ هزار میلیارد از آن تحقق پیدا کرده است. در واقع ۹۳ و نیم درصد از بودجه سال قبل محقق شده است.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شهرداری شهرداری تهران هزار میلیارد برج میلاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۷۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه منعمی گفت: هرگاه طرح سوال از شهردار کرج مطرح می‌شود، شاهد تغییرات مدیریتی در مدیریت شهری هستیم که بیشتر به یارکشی شهردار از طریق اختلاف افکنی در اعضا در راستای تثبیت جایگاهش شبیه است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج مطرح کرد: جابجایی مدیران در شهرداری کرج بلافاصله پس از طرح سوال اعضای شورای اسلامی شهر از شهردار در حالی رقم می‌خورد که شاید بتوان گفت وجه سیاسی اینگونه انتصابات بر وجه خدمت رسانی غالب است.

وی با اشاره به پروژه‌های متعدد بر زمین مانده، تصویب بودجه سال ۱۴۰۳ و ضرورت اجرای پروژه‌ها بر اساس برنامه‌ها، مصوبات و سیاست‌های پارلمان شهری افزود: انتظار داریم اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر منطبق با برنامه زمان بندی پیش رود.

منعمی افزود: اینگونه انتصابات سیاسی منجر به تأخیر در اجرای پروژه‌ها یا کیفیت نامتعارف آنها می‌شود لذا تاکید دارم شهردار به جای یارکشی، نسبت به رفع نقاط ضعف مدیریتی خود که مورد تذکر اعضای شوراست و نیز اهداف مدیریت شهری که خدمت رسانی بهتر به شهروندان است، اقدام کند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: سوال اینجاست که ارتباط طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران شهرداری چیست؟ و آیا این تغییرات با هدف تفرقه افکنی بین اعضاست؟ جابجایی مدیران شهرداری از حقوق شهردار است و اعضای شورا نیز قصد دخالت در جابجایی‌های مدیران ندارند.

وی افزود: اما نباید هدف اولیه تغییرات مدیریتی با انگیزه اختلاف افکنی بین اعضا و شاید یارکشی سیاسی باشد. رضایتمندی شهروندان خط قرمز اعضای شوراست و از هیچ کوششی در جهت آرامش شهروندان که اخلاقی و قانونی نسبت به آن تعهد داریم، کوتاه نخواهیم آمد.

کد خبر 6088075

دیگر خبرها

  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه
  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است