Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@20:43:04 GMT

احتمال ال کلاسیکو در سوپرکاپ اسپانیا قوت گرفت

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۹۳۷۰

احتمال ال کلاسیکو در سوپرکاپ اسپانیا قوت گرفت

با نتایج دیشب لالیگا به نظر می رسد زمستان امسال شاهد ال کلاسیکو در سوپرکاپ اسپانیا خواهیم بود.

به گزارش "ورزش سه"، از ژانویه 2020 و با قراردادی 5 ساله، فدراسیون فوتبال اسپانیا با عربستانی ها به توافق رسید تا سوپرکاپ اسپانیا در این کشور برگزار شود. فرمت برگزاری سوپرکاپ از دو سال پیش عوض شد و دو تیم فینالیست کوپا دل ری و قهرمان و نایب قهرمان لالیگا در رقابتی چهارجانبه قهرمان سوپرکاپ را مشخص می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

در اولین دور بازی ها رئال مادرید با غلبه بر اتلتیکو در فینال، عنوان قهرمانی را کسب کرد و در دور دوم که به دلیل پاندمی کرونا به جای عربستان در سویا برگزار شد، بیلبائو بود که در فینال با غلبه بر بارسا قهرمانی را از آن خود کرد.

برای سوپرکاپ 2021 تاکنون حضور بارسا و بیلبائو(قهرمان و نایب قهرمان کوپا دل ری) قطعی شده و اتلتیکو و رئال نیز به عنوان تیم های اول و دوم لالیگا در سوپرکاپ حاضر خواهند بود که البته ترتیب جایگاه نهایی شان نامشخص است.

 

 

 

 

دیشب اتلتیکو توانست اوساسونا را 2-1 شکست دهد و رئال نیز در زمین بیلبائو برنده شد تا صدر جدول دست نخورده بماند. بارسا با شکست از سلتا شانس دوم شدن را قطعا از دست داده است.

در هفته پایانی، اتلتیکوی صدرنشین باید در زمین وایادولید به میدان برود و رئال میزبان ویارئال است.

 

 

 

 

اگر اتلتیکو امتیاز از دست بدهد و رئال بازی خود را ببرد، جام به کهکشانی ها خواهد رسید و بر اساس قانون جدید، به عنوان قهرمان لالیگا برابر نایب قهرمان کوپا دل ری یعنی بیلبائو به میدان می رود و بارسا و اتلتیکو هم دیگر بازی نیمه نهایی سوپرکاپ را برگزار خواهند کرد اما اگر اتلتیکو بتواند در نهایت قهرمان شود، نیمه نهایی سوپرکاپ اینچنین خواهد شد: رئال-بارسا و اتلتیکو مادرید-بیلبائو.

 

 

 

 

فعلا چنین به نظر می رسد که اتلتیکو شانس بالاتری نسبت به رئال برای قهرمانی دارد و احتمال ال کلاسیکو در فرمت جدید سوپرکاپ بیشتر است. اتفاقی که برای نخستین بار(در شکل جدید برگزاری سوپرکاپ) رخ خواهد داد.

اتلتیک بیلبائو ال کلاسیکو بارسلونا اتلتیکو مادرید رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اتلتیک بیلبائو ال کلاسیکو بارسلونا اتلتیکو مادرید رئال مادرید ال کلاسیکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۹۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا

کارلتو به یک افتخار فردی دیگر دست یافت

طرفداری | حساب رسمی لالیگا در X اعلام کرد کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل این تورنمنت انتخاب شده‌است. رئال مادرید در این ماه ۳ بازی انجام داد و هر سه را با پیروزی پشت سر گذاشت، از جمله برتری ۳-۲ مقابل بارسلونا در هفته سی و دوم.

گفتنی است رئال مادرید در حال حاضر با 84 امتیاز، در صدر جدول لالیگا قرار دارد. با توجه به اختلاف ۱۳ امتیازی با بارسلونای رده دومی و باقی‌ماندن تنها 6 هفته تا پایان فصل، شاگردان آنچلوتی بخت اول قهرمانی و بالابردن جام به حساب می‌آیند.

نتایج رئال مادرید در ماه آوریل مایورکا ۰-۱ رئال مادرید رئال مادرید ۳-۲ بارسلونا رئال سوسیداد ۰-۱ رئال مادرید انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)