Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارک آندره تراشتگن مسابقات یورو 2020 را از دست می دهد.

مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی بارسلونا روز پنجشنبه 20 می مصادف با 30 اردیبهشت در مالمو زیر تیغ جراحی می رود.

به گزارش طرفداری و با اعلام باشگاه بارسلونا، مارک آندره تراشتگن از ناحیه تاندون زانوی راست خود مصدوم است و روز پنجشنبه تاندون کشکک زانوی خود را در مالمو و توسط دکتر هاکان آلفردسون جراحی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ بازگشت او به میادین نامشخص است. در نتیجه مارک آندره تراشتگن بازی پایانی لالیگا مقابل ایبار و مسابقات یورو 2020 را از دست می دهد. مارک آندره تراشتگن در صفحه شخصی خود نوشت:

بابت شکست روز گذشته و این که دیگر نمی توانیم فاتح لالیگا شویم، ناامیدم. پس از شروع پیچیده فصل، ما با روند 19 بازی متوالی بدون شکستمان شخصیت خوبی از خودمان نشان دادیم اما نتوانستیم این فرم را حفظ کنیم. من به همراه تیم پزشکی باشگاه تصمیم گرفتم که روی زانوی خود عمل جراحی انجام دهم. من ناراحتم که مسابقات یورو 2020 در این تابستان به همراه تیم ملی آلمان را از دست خواهم داد. برای اولین بار در این سال ها، من هواداری در خانه خواهم بود که تیم ملی کشورم را حمایت می کنم و امیدوارم که پیروز شویم! پس از وقفه تعطیلات تابستانی و زمانی که دوباره پا روی چمن گذاشتیم، امیدوارم که بتوانم دوباره در حضور هواداران بازی کنم، دلتنگ آن ها هستم! بابت حمایت های تان در طول این فصل سخت متشکرم!

 

اخبار داغ 

علت مرگ آزاده نامداری به دست بازپرس رسید / خودکشی نامداری تبعات دارد! برترین های قرن با امیر صادقی پناه: هیچکس مانند کی روش تیم ملی را هدایت نکرد! پیشنهاد سنگین دو باشگاه صنعتی به بازیکنان پرسپولیس تیم منتخب هفته بیست و سوم لیگ بیستم از نگاه طرفداری بررسی شرایط صعود ناپولی، میلان و یوونتوس به لیگ قهرمانان؛ سه تیم و دو سهمیه کریستیانو رونالدو خودروهایش را از تورین به لیسبون منتقل کرد + فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مارک آندره تراشتگن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۹۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل شیر گاو به پنیر توسط بانوی مسن آذربایجانی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پخت سریع یک غذای خوشمزه آلمانی با تخم مرغ و پیاز (فیلم) طرز تهیه پنیر فتای خانگی توسط آشپز آلمانی (فیلم) ترکیب ذرت، روغن زیتون و تخم مرغ: غذایی ساده و خوشمزه (فیلم)

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • آندره ویاش بواش رئیس باشگاه پورتو شد
  • گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)
  • دستگیری دانشجوی معترض آلمانی به جرم مخالفت با نسل کشی در غزه
  • تبدیل شیر گاو به پنیر توسط بانوی مسن آذربایجانی (فیلم)
  • روزنامه‌ای آلمانی دلیل امتناع اوکراین از صلح با روسیه را فاش کرد
  • میکله دی گریگوریو دروازه‌بان جدید یوونتوس؟
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده