Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@04:09:59 GMT

واعظی: اتکا به نیروهای جوان کلید حل مشکلات کشور است

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۰۳۷۶

واعظی: اتکا به نیروهای جوان کلید حل مشکلات کشور است

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، محمود واعظی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: امروز در جشنواره ملی جوان نوآور ماندگار که مزین به نام شهید مدافع حرم، سید مصطفی موسوی بود، شرکت کردم. این مراسم به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران - غرب، برگزار شد و علاوه بر بنده، دو همکار عزیزم  سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سعید اوحدی معاون رییس‌ جمهوری و رییس بنیاد شهید نیز از دولت در آن شرکت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در این مراسم سه مفهوم که اهداف این جشنواره بر آن استوار بود مورد بحث قرار گرفت که برای اینجانب بسیار ارزشمند بود؛ این سه مفهوم «جهاد و شهادت به عنوان الگویی برای خدمت»، «تخصص و خلاقیت و نوآوری برای حل مشکلات و توسعه کشور» و «اتکا به نیروهای جوان برای حضور موثر درعرصه‌های مختلف» بود که از دید بنده می‌تواند کلید حل بسیاری از مسائل و مشکلات مزمن کشور باشد.

رییس دفتر رییس جمهوری تاکید کرد: در این جشنواره که به دنبال نوآوری و ابتکار در مسائل اجتماعی است و به اتکا جوانان متخصص و نوآور برای حل مشکلات و آسیب‌های اجتماعی پایه‌گذاری شده، ابراز امیدواری شد که این اهداف نیک در سال‌های آتی بتواند منشاء تحول در حوزه اجتماعی شود.

واعظی تصریح کرد: در روزهایی که سرمایه ملی کشورها بیش از منابع زیرزمینی و معادن، دانش، فناوری و نیروی انسانی نخبه و توانمند است، تقویت اکوسیستم نوآوری و حمایت از همه کسانی که برای اعتلای دانش و فناوری در این مرز و بوم می‌کوشند، اهمیت به سزایی دارد.

برچسب‌ها سید عباس صالحی دانشگاه آزاد اسلامی سعید اوحدی محمود واعظی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید عباس صالحی دانشگاه آزاد اسلامی سعید اوحدی سید عباس صالحی دانشگاه آزاد اسلامی سعید اوحدی محمود واعظی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۰۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر

سید محمد مهدی سجادی گفت: حضور چشمگیر نیروهای جوان و با تجربه هلال احمر نقش برجسته ای در کاهش آلام و مشکلات مردم عزیز و صبور جنوب سیستان و بلوچستان ایفا کرده است.

وی بیان کرد: از ۲۸ فروردین ماه تا کنون ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفتند، که بیشترین امدادرسانی در شهرستان کنارک انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: در این بین نیروهای جوان و با تجربه هلال احمر بار دیگر در کنار مردم سیلزده حضور یافتند و به ۵۷ هزار و ۱۰۱ نفر متأثر امدادرسانی کردند و برای ۳۸ هزار و ۳۴ نفر اسکان اضطراری انجام گرفت.

وی تصریح کرد: پنج هزار و ۷۳۳ کیلوگرم نایلون، چهار هزار و ۷۵۷ تخته موکت و ۱۰ هزار و ۶۸۷ بسته غذایی و دیگر اقلام زیستی توسط ۲ بالگرد هلال احمر در بین متأثرین توزیع شده است.

سجادی بیان کرد: ۱۱۱تیم عملیاتی متشکل ۵۲۴ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

وی از هموطنان خواست، از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • آیت الله جوادی آملی: حرف هر واعظی در مردم اثر نمی‌کند، وگرنه روضه خوانی‌ها و وعظ کم نیست
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • جمعیت جوان اصلی‌ترین مولفه قدرت و ثروت واقعی هر کشور