Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@07:15:48 GMT

۸۰۰ سری جهیزیه به زوج های نیازمند رودانی اهدا شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۰۶۴۶

۸۰۰ سری جهیزیه به زوج های نیازمند رودانی اهدا شد

دبیر قرارگاه تحول محلات شهید سالاری نژاد روستای سردنگ کمیز رودان گفت: به همت این قرارگاه ۸۰۰ سری جهیزیه به ارزش ۲۰۰ ملیون ریال به زوج های نیازمند این شهرستان اهدا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ موسی رنجبری، دبیر قرارگاه تحول محلات شهید حسن سالاری نژاد روستای سردنگ کمیز رودان در گفتگو با هرمز اظهار کرد:  یکی از اهداف تشکیل قرارگاه تحول محلات برطرف کردن تهدیدات آسیب ها و معضلات روستا ها در این قرارگاه ها به وسیله ای خود مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مجموع قرارگاه تحول محلات از موازی و پراکندگی کارها جلوگیری کرده و باعث منسجم شدن کارها در روستاها شده است.

دبیر قرارگاه تحول محلات شهید سالاری نژاد روستای سردنگ کمیز رودان  ادامه داد: دو مورد از کار های مهمی که در سال ۹۹ توسط قرارگاه تحول محلات شهید حسن سالاری نژاد انجام شده، تهیه و توزیع۸۰۰ سری جهیزیه که هر کدام به ارزش ۲۰۰ ملیون ریال برای زوج های جوان جهت ترویج ازدواج آسان که به غیر از روستای خودمان حتی روستاهای همجوار نیز پوشش داده شد.

رنجبری خاطر نشان کرد: دومین برنامه ما طرح آبرسانی به محله مهشریف بود و این محله با ده خانوار فاقد آب آشامیدنی بودن که گروه جهادی قرارگاه تحول محلات شهید حسن سالاری نژاد به کمک خیرین و حوزه حمزه سیدالشهدا(ع) خراجی طرح آب رسانی را به این روستا انجام داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سالاری نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، دفتر جریان حکمت ملی عراق در تهران، تعداد ۲۰۰۰ نسخه کتاب را برای استفاده اعضا و مخاطبان با پیوستن به پویش «اهدای کتاب، اهدای دانایی» به کتابخانه‌های عمومی کشور اهدا کرد.

«حبیب خدا؛ روایت تصویری از ۲۳ سال حضور آیت‌الله شهید سیدمحمدباقر حکیم در ایران»، «روابط اجتماعی در اسلام؛ ابعاد و اصول (جلد اول)» از مجموعه سخنرانی‌های حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعمار حکیم؛ «حکومت اسلامی در اندیشه و عمل» اثر آیت‌الله شهید سیدمحمدباقر حکیم، «شرح عهدنامه امام علی (ع) به مالک اشتر؛ آئین حکومت‌داری در اسلام» اثر حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعمار حکیم، «شرح رساله حقوق (جلد اول)» از مجموعه درس‌گفتارهای حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعمار حکیم و «حوزه علمیه بنیانی برخاسته از اسلام و تمدن» اثر آیت‌الله شهید سیدمحمدباقر حکیم عناوین کتب اهدایی به کتابخانه‌های عمومی کشور است.

کد خبر 6090159 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • فیلم/شمسایی قهرمانی آسیا را به «شهید غیرت» اهدا کرد
  • شمسایی: قهرمانی آسیا را به «شهید غیرت» اهدا می کنم + ویدئو
  • نیازمند تحول در نگرش عمومی جامعه در حوزه وقف هستیم
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • تأمین آب آشامیدنی پایدار برای روستای «سرپله» آبدانان
  • اهدا جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه