Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@17:18:24 GMT

مردم به دنبال واکسن‌های تقلبی کرونا در «ناصرخسرو» نباشند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۰۶۵۰

مردم به دنبال واکسن‌های تقلبی کرونا در «ناصرخسرو» نباشند

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی، عصر دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان تهران با اشاره به اینکه نظارت‌ها در تهران ادامه خواهد داشت که فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک انجام پذیرد اظهار داشت: طی هفته گذشته در استان تهران شاهد شیب نزولی چشمگیری نبوده ایم و نیازمند این هستیم که نظارت‌ها بیش از پیش تشدید شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۶۰۲ هزار واکسن به استان تهران اختصاص یافته است گفت: ۴۳۷ هزار واکسن یعنی بیش از ۷۲.۵ درصد تزریق شده و مطالبه ما از ستاد ملی تخصیص واکسن بر اساس جمعیت استان است و اینکه همه دستگاه‌های استان تعهد دارند تا نسبت به تأمین مکان مناسب جهت واکسیناسیون اقدام کنند.

محسنی بندپی در ادامه از اقدام برای تمدید بازنشستگی افراد داوطلب دانشگاه‌های علوم پزشکی به مدت ۶ ماه خبر داد و افزود: با توجه به کاهش درآمد بیمارستان‌های طی دوره کرونا طی هفته آینده در جلسه با سازمان‌های بیمه‌گر، تأمین اجتماعی، نیروهای مسلح و دیگر بیمه‌ها میزان پرداخت به دانشگاه علوم پزشکی بررسی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مردم با خرید واکسن‌های تقلبی سلامت خود را به خطر می‌اندازند عنوان داشت: مردم به دنبال واکسن‌های تقلبی و خارج از عرضه علوم پزشکی نباشند و بدانند که شایعاتی که در خصوص عرضه واکسن در ناصر خسرو منتشر شده پایه و اساس ندارد و از لحاظ علمی و تخصصی رد شده است.

استاندار تهران عنوان داشت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید بیش از پیش مورد توجه باشد و با توجه به آمارها میزان استفاده از ماسک در استان تهران ۷۴ درصد و میزان رعایت فاصله گذاری اجتماعی ۷۳ درصد می‌باشد.

کد خبر 5214331

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری تهران انوشیروان محسنی بندپی واکسن کرونا ویروس کرونا انتخابات 1400 نماز عید سعید فطر عید سعید فطر چالش شایستگی بوشهر آمار کرونا کرمانشاه عکس استانها اردبیل گرگان شیوع کرونا زلزله واکسن کرونا استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۰۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیداها در آستانه انتخابات دنبال ارائه دیدگاه‌هایشان باشند

دبیر ائتلاف امنا گفت: کاندیداها باید در آستانه انتخابات دنبال ارائه دیدگاه‌هایشان باشند اما برخی جریانهای سیاسی بداخلاقی کرده و در رسانه‌های رسمی و غیررسمی حرف‌هایی زده‌اند که نشان‌دهنده چیزی جز ترسی از شکل‌گیری جریان انقلابی و پویا و توانمند نیست. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، سیدنظام‌الدین موسوی دبیر ائتلاف انتخاباتی امنا در نشست خبری، اظهار داشت: در این دوره از انتخابات مانند مرحله اول ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب حضور فعالی دارد. در مرحله اول 7 نفر از ائتلاف امنا به مجلس راه یافتند و در این مرحله هم 15 نفر از نامزدهای امنا در انتخابات حضور دارند، در همین راستا ائتلاف امنا برنامه‌ریزی‌های مختلفی داشتند و نامزدهای این ائتلاف نشست‌های کارشناسی و گروهی داشتند.

وی افزود: این دوره از انتخابات به‌نوبه خود یک تجربه جدید سیاسی است. معمولاً در آستانه انتخابات رقابت‌ها بالا می‌رود. لیست‌ها و جریانهای فعال نگاه‌ها و دیدگاه‌های خود را مطرح می‌کنند تا مردم بتوانند انتخاب دقیق و درستی داشته باشند. ما در ائتلاف امنا هم در دوره قبل و هم دوره فعلی تأکید بر چند نکته اساسی داشتیم. ائتلاف امنا بر اساس چارچوب و اصول وارد انتخابات شد.

موسوی خاطرنشان کرد: ما معتقد بودیم در عرصه سیاست دوره پدرخواندگی و شخص‌محوری گذشته است و باید به‌سمت شاخصها حرکت کنیم. برای انتخاب نامزدها باید شاخصها را رعایت کنیم. شخص نمی‌تواند شاخص انتخاب درست نامزدها باشد. کشور نیازمند تحول جدی در عرصه تصمیم‌گیری و اجراست و ما نامزدها را هم بر همین اساس انتخاب کردیم. حدود یک‌هزار کاندیدا را بررسی کردیم و بر اساس شاخص‌ها به این 30 نفر رسیده بودیم.

دبیر ائتلاف امنا ادامه داد: امنا یک ائتلاف جدید در عرصه سیاسی بود، شاید موقعی که امنا اعلام تأسیس کرد خیلی‌ها باور نمی‌کردند به‌عنوان قطب جدی وارد عرصه سیاسی شود، خیلی‌ها حتی از دوستان و همفکرهای ما حتی تحلیلگرهای سیاسی مسئله را جدی نمی‌گرفتند و فکر نمی‌کردند این جریان بتواند در انتخابات تأثیرگذار باشد، بخشی از دلایل تأسیس امنا برهم‌زدن همین جریان بود، این‌که فقط یک گروه باید برای مردم تصمیم بگیرد، این فضا شکست و ائتلاف امنا و برخی از گروه‌های جدید معادله انتخابات را برهم زدند و ترکیب منتخبین دوره اول در تهران نشان داد که مردم مثل گذشته به یک لیست و یک جریان رأی ندادند بلکه دست به انتخاب زدند و ائتلاف امنا اثرگذاری زیادی داشت. بعد از پایان مرحله اول تصور ما این بود فضای انتخابات به‌سمتی می‌رود که از دور اول عبرت گرفته می‌شود.

وی گفت: در دور اول مدل انتخاب مردم پیام‌هایی داشت، طبیعتاً جریانهای سیاسی پویا تلاش می‌کنند آسیب‌های وارد بر خود را ترمیم کنند و از مدل رفتار مردم برای خود مدل رفتاری جدیدی طراحی کنند. فکر کردیم در دور دوم شاهد یک رقابت مبتنی بر برنامه باشیم. در این مدت که از زمان برگزاری مرحله اول گذشت متمرکز بر طراحی برنامه برای مجلس آینده بودیم، جلسات متعددی با اقشار مختلف داشتیم تا بتوانیم یک نظام مسایلی را از زبان مردم دریافت کنیم و در دور دوم مطرح کنیم و فضای انتخابات به‌گونه‌ای باشد که بلافاصله در صورت اخذ رأی مردم وارد طراحی اقداماتی برای عمل فعال در مجلس شویم، واقعیت اینکه در حوزه اقتصادی در ائتلاف امنا برای رفع مشکلات اقتصادی مردم که حول ایده‌هایی نظیر دلارزدایی مطرح می‌شود، پیگیری می‌کردیم.

موسوی خاطرنشان کرد: اما متأسفانه آنچه شاهدیم در آستانه انتخابات به‌واسطه تأثیری که گفتمان امنا داشته است، شاهد تخریب‌های متعددی هستیم، عملیات تخریبی سنگینی علیه امنا به‌صورت کلی و جزیی صورت گرفته است، پول‌پاشی‌های سنگینی در فضای مجازی صورت می‌گیرد، اختلاف‌افکنی‌های درون امنا که گاهی ما به آن می‌خندیم که اصلاً وجهی از واقعیت ندارد، بیان می‌کنند فلان گروه از امنا جدا شد، چه‌چیزی را می‌خواهند بیان کنند؟ گفتمان امنا در بدنه ملت طرفدارانی دارد؛ حتی اگر این اشخاص حاضر در امنا نباشند این نوع نگاه و این تفکر برای خود نهادسازی و ساختارسازی سیاسی خواهد کرد، این تخریب‌ها و هتاکی‌ها بیش از اینکه نشانی از واقعیت داشته باشد ناشی از ترس است، در آستانه انتخابات برخی جریانهای سیاسی بداخلاقی می‌کنند.

دبیر ائتلاف امنا گفت: کاندیداها باید در آستانه انتخابات دنبال ارائه دیدگاه‌هایشان باشند اما برخی جریانهای سیاسی بداخلاقی کرده و در رسانه‌های رسمی و غیررسمی حرف‌هایی زده‌اند که نشان‌دهنده چیزی جز ترسی از شکل‌گیری جریان انقلابی و پویا و توانمند نیست.

موسوی ادامه داد: این تخریب‌ها تغییری در نوع نگاه مردم ندارد چون آنها توجهی به تخریب‌ها ندارند و می‌دانند مسائلی که با پول‌پاشی در برخی رسانه‌های زرد و بی‌هویت صورت می‌گیرد بیشتر به‌خاطر ناراحتی و عصبانیت از انتخابات اسفند پارسال است که در انتخابات اردیبهشت تکمیل می‌شود.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • کاندیداها در آستانه انتخابات دنبال ارائه دیدگاه‌هایشان باشند
  • فوت مرد میانسال به دنبال سقوط در چاه
  • نمایشگاه کتاب را در قاب سیما دنبال کنید
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • پیگیری نارضایتی شهروندان همدانی از خدمات راه آهن
  • ویسی قصد توهین نداشت/ دنبال ماندن در لیگ برتر هستیم
  • تأخیر در صدور پروانه ساختمانی موجب مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود
  • درخت کشی در تهران؛ چرا شهرداری به دنبال قطع درختان است؟
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند