Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@19:26:14 GMT

اشتغال آفرینی قرارگاه‌های تحول محلات در رودان

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۰۶۶۵

اشتغال آفرینی قرارگاه‌های تحول محلات در رودان

دبیر قرارگاه تحول محله شهدای بالا شهر رودان از اشتغال آفزینی این قرارگاه در شهرستان رودان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر داوری دبیر قرارگاه تحول محلات شهدای بالا شهر رودان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد:  به  همت قرارگاه تحول محلات در سال گذشته با توجه به معضلات و مشکلات محله و حوزه استحفاظی ابتدا هیئت اندیشه تشکیل داده و برنامه های شاخصی تدوین نمودیم که بیشتر در بحث و زمین کار گروه جهادی، دفاعی، امنیتی، فضای مجازی و همچنین فرهنگی و ورزشی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از مهم ترین معضلات ما در محله بالا شهر رشد بیکاری و اعتیاد جوانان بوده و با توجه به پتانسیلی که بسیجیان قرارگاه تحولات محلات بالاشهر دارا بودند، ابتدا گروهای جهادی در زمینه های مختلف تشکیل شد که تعمیر نوسازی، حصار کشی و نوسازی ۹منزل مسکونی در حوزه استحفاظی از جمله اقدامات این قرارگاه است.

دبیر قرارگاه تحول محلات شهدای بالا شهر رودان ادامه داد: هدف بعدی ما به عنوان قرارگاه تحول محلات ایجاد شغل بین جوانان بوده که با همت و تلاش همین جهادگران بسیجی مقرر شده خانواده هایی که در بحث بیکاری آسیب پذیراند جوانان و فرزندانشان را جذب بسیج در فعالیت های مختلف از قبیل قالب بندی بتن ریزی، آرموتور بندی، کاشی و سرامیک، برق کاری و گچ کاری آموزش ببینید.

داوری بیان کرد: تا اینجای کار بازخورد مثبتی از این فعالیت ها داشته ایم که باعث شده بسیاری از جوانان و عزیزان مشغول به کار بشوند و در کارگروه جهادی و امنیت زدایی و قرارگاه تحول محلات بالاشهر دهبارز علاوه بر ساخت و ساز و آموزش و ایجاد شغل در بحث شناسایی خانواده های نیازمند نیز فعال بود که آنهارا طبقه بندی کرده و بر حسب نیازمندی و همچنین شرایط خانواده ها که خیلی مهم است اقدام شد.

وی عنوان کرد: در سال گذشته توانستیم بیشتر از ۲۵۰بسته معیشتی به ارزش میانگین ۲۵۰تومان و همچنین ۵هزار پرس غذای گرم بین خانواده های نیازمند توزیع نماییم که در این زمینه جا دارد تقاضا دارم از خیریه محترم پای کار بیایند همانطور که قبلا بودند و کمک بدهند که این جهادگران با دست پر بتوانند این کار های آبرومندانه تری برای خانواده های نیازمند ایجاد کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: قرارگاه تحول محلات بالا شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۰۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی‌آفرینی ژاپن در ماه: ماه‌نشین «اسلیم» برای سومین بار از سرمای مرگبار ماه جان به در برد

ماه‌نشین هوشمند ژاپنی برای بررسی ماه یا به‌اختصار اسلیم در شاهکاری حیرت‌انگیز، از سه شب قمری جان سالم به در برده است. فضاپیماهای ماه‌نشین معمولاً فقط برای یک روز قمری، معادل تقریباً دو هفتهٔ زمینی دوام می‌آورند؛ زیرا شبانگاه ماه آن‌قدر طولانی و سرد است که باتری و تجهیزات الکترونیکی فضاپیماها را خراب می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از زومیت، تعداد بسیار کمی از ماه‌نشین‌ها برای دوام آوردن در دمای شبانهٔ ماه ساخته شده‌اند. در این مدت تقریبا ۲ هفته‌ای، دما می‌تواند تا منفی ۱۳۳ درجهٔ سانتی‌گراد کاهش یابد. اسلیم نیز قرار نبود بتواند شبانگاه ماه را به‌سلامت پشت سر بگذارد؛ زیرا هیچ گرم‌کن یا عایق خاصی برای گرم نگاه‌داشتن وسایل الکترونیکی فضاپیما تعبیه نشده بود.

برنامهٔ اولیهٔ ژاپن این بود که با فرارسیدن اولین شبانگاه در محل فرود ماه‌نشین، پایان مأموریت رقم بخورد؛ درنتیجه کمتر از دو هفته پس‌ازآنکه اسلیم در ۱۹ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۹ دی ۱۴۰۲) به ماه رسید، هیچ‌کس انتظار نداشت که فضاپیما دوباره از خواب بیدار شود؛ اما در ۲۵ فوریه ۲۰۲۳ (۶ اسفند)، خورشید بر فراز محل استراحت اسلیم در نزدیکی قطب جنوب ماه طلوع و با تاباندن پرتوهای خود روی فضاپیما، آن را بیدار کرد.

در کمال تعجب، تیم مأموریت اسلیم روی زمین دست‌به‌کار شد و به ماه‌نشین دستور داد تا از محیط اطراف خود تا شبانگاه بعدی، زمانی که انتظار می‌رفت مأموریت واقعاً دیگر تمام شود، عکس‌برداری و اندازه‌گیری کند. در اواخر ماه مارس، خورشید بار دیگر طلوع کرد و فضاپیما دوباره روشن شد و شروع به ارسال داده‌ها به زمین کرد.

شرح عکس: تازه‌ترین تصویر ماه‌نشین اسلیم از سطح ماه

از هر نظر، بیدار شدن دوبارهٔ اسلیم موفقیتی خیره‌کننده بود. این دستاورد در حالی حاصل شد که فضاپیما به شکل وارونه روی یک شیب قرار دارد. بااین‌حال، شگفتی‌آفرینی اسلیم همچنان تمام نشده بود؛ زیرا فضاپیما ۲۳ آوریل(۴ اردیبهشت)، پس از سومین شب قمری، بار دیگر از مرگ بازگشت.

حساب رسمی اسلیم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «اسلیم عملکردهای اصلی خود را حتی پس از سه شب اقامت در ماه حفظ کرده است.» تصویر جدیدی از سطح ماه که به اشتراک گذاشته شده است، نشان می‌دهد که ماه‌نشین بار دیگر به‌سختی مشغول جمع‌آوری داده‌هایی است که نه‌تنها به ما در درک ماه کمک می‌کنند، بلکه می‌توانند موجب ساخت فضاپیماهایی شوند که قادر به زنده ماندن در شبانگاه ماه باشند.

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900020 ذوالفقار دانشی

دیگر خبرها

  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • نقش آفرینی دانش‌بنیان نرم و هویت‌ساز در صنایع سخت
  • تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک
  • شگفتی‌آفرینی ژاپن در ماه: ماه‌نشین «اسلیم» برای سومین بار از سرمای مرگبار ماه جان به در برد
  • دشمن در حال ترویج معضل بی هویتی در جامعه است
  • بی هویتی جوانان و نوجوانان هدف دشمن است
  • جوانان و نوجوانان هدف ترویج معضل بی هویتی قرار داده شده اند
  • نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید/جلوی مونتاژ‌ها را بگیرید
  • معاون رئیس جمهور: پرورش در مدارس مورد کم توجهی قرار گرفته است
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی