Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@01:37:16 GMT

کمک ۴۵۰ میلیون ریالی خیران رودانی برای بیماران نیازمند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۹۱۸۰

کمک ۴۵۰ میلیون ریالی خیران رودانی برای بیماران نیازمند

دبیر قرارگاه طرح تحول محله شهید افسا روستای خیرآباد از جمع‌آوری کمک‌های مردمی توسط این قرارگاه به ارزش ریالی ۴۵۰ میلیون ریال جهت درمان بیماران نیازمند خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی سالاری دبیر قرارگاه تحول محلات شهید افسا روستای خیرآباد رودان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: از آنجا کلیه فلسفه طرح تحول محلات محرومیت زدایی و رسیدگی و رفع مشکل محلات با هدف مشارکت مردم در این طرح بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این طرح در روستای خیرآباد، خدمت رسانی و محرومیت زدایی را با شتاب بیشتری دنبال می کنند و جوانان بسیجی و ولایی این روستا آستین همت را جهت محرومیت‌زدایی بالا زندند.

دبیر قرارگاه تحول محلات شهید افسا روستای خیرآباد رودان با اشاره به فعالیت‌های این قرارگاه عنوان کرد: بیش از ۸هزار بسته معیشتی و غذای گرم در مناسبت های متخلف در روستا تهیه و توزیع شد.

سالاری ادامه داد: در راستای کمک به نیازمندان و مستمندان و برای مداوای چند تن از بیماران روستان مبلغ ۴۵۰میلیون ریال جمع آوری شد که جا دارد از این همت مردم، خیرین و بسیجیان قرارگاه تحول محلات روستای خیر آباد تشکر ویژه ای داشته باشم.

وی با اشاره به اینکه همزمان با شیوع بیماری کرونا فعالیت‌های بهداشتی را تشریح و بیان کرد: راه اندازی سه کارگاه دوخت ماسک در مساجد به تعداد ۵۰۰۰ عدد از جمله اقداماتی بود که به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفت.

دبیر قرارگاه تحول محلات شهید افسا روستای خیرآباد رودان تصریح کرد: همکاری در طرح ضدعفونی اماکن و معابر روستا، همکاری در طرح شهید سلیمانی با نیروهای بهداشت روستا و طرح ویزیت رایگان بیماران بی بضاعت روستا از دیگر برنامه‌ها و فعالیت‌های این قرارگاه بوده است.

سالاری گفت: به همت بسیجیان این قرارگاه و مردم عملیات ساخت چهارچشمه سرویس بهداشتی به خانواده‌های مستعد و بی‌بضاعت، پیگیری و رفع مشکل نوسان برق محلات، تعمیر ۱۰ دستگاه کولر و یخچال خانواده‌های نیازمند از جمله اقدامات قرارگاه تحول محلات شهید افسا روستای خیرآباد رودان می‌باشد.

وی خاطر نشان کرد: پیگیری جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و بالا بردن امنیت اجتماعی روستا، راه اندازی کاروان شادی در سالروز ولادت امیرالمومنان علی(ع) (گروه تراشیع و سرور نوجوانان) برگزاری مسابقات ورزشی در تعطیلات نوروز را داشتیم و تهیه و توزیع ۴۰ بسته کامل لوازم التحریر بین دانش آموزان بی بضاعت در روستا از جمله اقدامات فرهنگی در این روستا بوده است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دبیر قرارگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۹۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ گروه خبر از تحریریه، امروز به روستای فوشه شهرستان فومن رفتند و گلایه مردم این منطقه را در خصوص جاده نامناسب و پُر از دست انداز این روستا شنیدند.

آسیب به خودرو‌ها، رفت و آمد پر زحمت مردم و مشکل برای انتقال محصولات روستاییان تنها بخشی از مشکلات مطرح شده از سوی مردم روستای فوشه بود.

دیگر خبرها

  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • نیازمند تحول در نگرش عمومی جامعه در حوزه وقف هستیم
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن
  • شوراها در تحول دیپلماسی اقتصادی باید نقش آفرین باشند
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • تأمین آب آشامیدنی پایدار برای روستای «سرپله» آبدانان