Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@23:30:22 GMT

۲ شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دامغان ایجاد شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۰۸۴۳

۲ شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دامغان ایجاد شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی تقی خاکی عصر دوشنبه در اولین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی دامغان به میزبانی دادگستری شهرستان با بیان اینکه دو شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در محل دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب دامغان تشکیل شده است، تاکید کرد: در صورت تخلفات کاندیدا و هواداران آنان، این امر خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از اقدامات خوب دستگاه قضا برای دریافت شکایات و گزارشات مردمی راه اندازی سامانه سجام وابسته به قوه قضائیه است که این مرکز آماده دریافت شکایات از وقوع تخلفات احتمالی انتخاباتی است.

رئیس شورای قضائی شهرستان دامغان با تاکید بر اینکه برگزاری انتخابات پرشور و امن هدف اصلی ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی است، افزود: پایش و رصد مداوم و مستمر، از جمله اقدامات و فعالیت‌های انتخاباتی و اتخاذ تدابیر پیشگیرانه با هدف پیشگیری از جرایم انتخاباتی است.

تقی خاکی با بیان اینکه یکی از وظایف ذاتی ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی هماهنگی و برنامه‌ریزی مناسب، منسجم و اثر بخش برای پیشگیری از جرایم انتخاباتی بوده که به صورت ویژه پیگیری می‌شود، افزود: باید با همت همه اعضای ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی، یک انتخابات سالم، قانونمند، پرشور و با حضور حداکثری مردم برگزار شود که قطعاً این حضور تیری بر پیکره دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

به گزارش مهر؛ ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

کد خبر 5214374

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد انتخابات استان سمنان دستگاه قضا قوه قضاییه سامانه سجام دامغان ویروس کرونا انتخابات 1400 نماز عید سعید فطر عید سعید فطر چالش شایستگی بوشهر آمار کرونا کرمانشاه عکس استانها گرگان اردبیل شیوع کرونا زلزله واکسن کرونا ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم تخلفات انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۰۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد

علیرضا لطفی در جمع خبرنگاران گفت: ماموران نیروی انتظامی محموله قاچاق را از یک دستگاه کامیون کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی افزود: این پرونده که شامل قاچاق پارچه و فندک به ارزش ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال بود، در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان بیان کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا و ۳۰ میلیارد ریال برابر ارزش خودروی حامل کالا محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد/کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • اسفند گذشته سرقت کاهش یافت/ سارقان عید امسال مرخصی نرفتند
  • کاهش آمار سرقت در اسفند سال گذشته
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات