Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@00:21:38 GMT

تایید صلاحیت ۱۵۳ داوطلب دیگر شوراها در البرز

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۱۲۹۵

تایید صلاحیت ۱۵۳ داوطلب دیگر شوراها در البرز

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،علیرضا عباسی، سخنگوی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا البرز با تاکید بر این نکته که در بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا ضمن رعایت اصل بی طرفی تنها قانون و مدارک مورد استناد قرار گرفته است ، افزود: در مجموع حدود۲ هزار داوطلب برای دور ششم انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان البرز نام نویسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا البرز افزود: از مجموع حدود ۲ هزار داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در البرز ، ۹۱ درصد در هیات های اجرایی تائید صلاحیت و ۹ درصد رد صلاحیت شدند.

عباسی گفت: اسامی تائید صلاحیت شدگان هیات های اجرای به هیات های نظارت استان ارجاع داده شد که در این مرحله صلاحیت ۸۵ درصد آنان احراز شد که در هیات نظارت ۴۱۰ نفر به علت نواقص پرونده ها و عدم ارائه مستندات کافی رد صلاحیت شدند.

او افزود: در بررسی شکایات ۴۱۰ رد صلاحیت شده هیات نظارت در بررسی هیات عالی نظارت بر انتخابات استان ، صلاحیت ۱۵۳ نفر احراز شد و صلاحیت ۲۵۷ نفر تائید نشد.

سخنگوی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا البرز گفت : از مجموع ۱۵۳ تائیدصلاحیت شده هیات عالی نظارت بر انتخابات استان البرز ، ۶۲ نفر مربوط به کرج ، ۳۹ نفر فردیسی ، ۲ نفراشتهارد ، ۲۶ نفر ساوجبلاغ ، چهار نفر نظرآباد ، ۱۵ نفر چهارباغ و پنج نفر مربوط به شهرستان طالقان هستند.

عباسی افزود: تلاش ها براین بود که افراد دارای صلاحیت لازم تائید شوند و زیر بار فشارها نرفتیم که مردم با بصیرت و آگاه از بین تائید صلاحیت شدگان ، افراد اصلح را برای شورای شهر و روستا انتخاب کنند.

انتهای پیام/  ر .ن 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد انتخابات رد صلاحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۱۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: شوراها نماد مردم سالاری در جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌روند و تقویت شوراها امری ضروری است.

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با صدور پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن نهم اردیبهشت روز شوراها، مشارکت مردم در اداره امور جامعه را از برکات ارزشمند تاسیس شوراها برشمرد.

استاندار بوشهر در بخشی از این پیام تاکید کرد: نهم اردیبهشت سالروز تاسیس شوراها در واقع نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که سبب شد، مشارکت مردم در اداره امور جامعه بیشتر شود.

محمدی زاده تصریح کرد: شوراها نماد مردم سالاری در جمهوری اسلامی ایران به شمار می روند و تقویت شوراها امری لازم و ضروری است.

استاندار بوشهر گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا در عمران و آبادانی مناطق مختلف کشور تاثیرگذار هستند و روز به روز شاهد نقش آفرینی بیشتر شوراها هستیم.

محمدی زاده ابراز داشت: با گذشت بیش از ربع قرن از فعالیت شوراها در کشور، نقش و جایگاه این نهاد در تصمیم گیری و تصمیم سازی در مدیریت شهری و روستایی، تثبیت شده و امیدوارم با شناسایی نقاط ضعف و آسیب‌شناسی دقیق، شاهد ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های شوراها باشیم.

استاندار بوشهر بیان کرد: اینجانب فرا رسیدن روز شوراها را به اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان بوشهر تبریک می‌گویم و آرزوی موفقیت و سربلندی بیش از پیش شوراهای استان را دارم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • عزل و برکناری ۱۲ عضو دوره ششم شوراهای مازندران
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • علت اصلی ساخت‌وساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • برای روان سازی ترافیک ۶۰ هزار میلیارد اختصاص یافت
  • علت اصلی ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند