Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: بعد از تزریق اولین دوز واکسن کرونا حدودا دو ماه بعد ایمنی کامل ایجاد می‌شود.

 

نوروزیان با اشاره به ضرورت رعایت شیوه‌ نامه های بهداشتی گفت: تزریق  هیچ یک از واکسن‌ها ایمنی صد درصد ایجاد نمی‌کند، اما از موارد ابتلای شدید، بستری و فوتی  جلوگیری می‌کند و شهروندان باید برای پرهیز از ابتلا به کرونا باید از ماسک های سه لایه استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او با بیان اینکه تا زمانی که ۸۰ درصد مردم واکسینه نشده اند نمی‌توان ماسک‌ها را برداشت، گفت: با بستری شدن ۱۲۷ بیمار جدید اکنون تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های استان ۴۱۲ نفر است.


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: از این تعداد ۶۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی، سی، یو) بستری هستند که حال ۱۶ نفر وخیم است.


به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی امروز همچنین یک خانم ۹۰ ساله از شهرستان سیریک بر اثر ابتلا به کرونا جان باخت و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۲۱۵ نفر رسید.

آخر پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا فوتی های کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۱۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند

ایسنا/قم مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد: در تصادف یک دستگاه پژو یک نفر جان خود را از دست داد.

 بنابر گزارش دانشگاه علوم پزشکی قم بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۳۰ آزاد راه حرم تا حرم، متاسفانه سه نفر مصدوم شدند و یک نفر هم جان خود را از دست داد.

 اورژانس ۱۱۵ قم سه دستگاه آمبولانس برای خدمات رسانی به مصدومان اعزام که پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ضرورت انتقال دانشجوی بورسیه‌ای به کشور‌های جهان برای پیشرفت علمی ایران/ سیاست‌های علمی، ۲۵ ساله تدوین شوند نه ۸ ساله
  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • جمع آوری داروهای قاچاق و دست ساز از عطاری های اردبیل
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: زهرا ملکی قربانی در تهران فوت کرده نه جاسک!
  • کشف ۲۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در مشهد
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز