Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزادی گفت: افزایش ترافیک هشت برابری مرسولات پستی در دوره کرونا و برنامه های توسعه خدمات پستی استان را در این ایام شاهد بودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی آزادی» امروز (دوشنبه ۲۷ اردیبهشت)‌ در دیدار با قاضی زاده مدیر شعب بانک ملت استان فارس، ‌با اشاره به خدمات الکترونیکی قابل ارائه در شبکه پست گفت: در استان فارس تعداد یک هزار و یکصد نقطه پستی در قالب ادارات پست، دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر ICT روستایی در حال ارائه خدمات پستی تا دورترین نقاط روستایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل پست استان فارس با اشاره به برنامه های پیش رو با هدف حمایت از استارتاپ ها و استفاده از ظرفیت این نوع شرکت ها در راستای گسترش و ایجاد تنوع در ارائه خدمات پستی، افزود: افزایش ترافیک هشت برابری مرسولات پستی در دوره کرونا و برنامه های توسعه خدمات پستی استان را در این ایام شاهد بودیم.

وی در ادامه جلسه به قراردادهای سراسری بین پست و بانک ملت اشاره کرد و خواستار تعامل بیشتر بین ۲ مجموعه در سطح استان در راستای ارائه خدمات در حوزه بازار الکترونیک شد.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: بانک ملت استان فارس کرونا در فارس اداره کل پست فارس شیراز خدمات پستی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۱۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲ برابری سطح پوشش گیاهی در مراتع گنبدکاووس؛ مانعی برای ریزگرد‌ها و غذایی برای دام‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ فرشید رحمانی گفت: شهرستان گنبدکاووس بیش از ۳۴۰ هزار هکتار مرتع دارد و امسال، سطح سبز در آن به ۳۰۰ کیلوگرم در هکتار رسید.

وی با بیان اینکه افزایش پوشش گیاهی در مراتع، مانعی برای پدیده ریزگرد‌ها است، افزود: حدود ۱۵٠٠ دامدار دارای پروانه نیز از این پوشش گیاهی برای چراندن دام‌های خود بهره برداری می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • افزایش ۴ برابری مالیات پرداختی بانک های اروپایی به روسیه
  • افزایش دو برابری سطح زیرکشت کلزا در اسدآباد
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • افزایش ۲ برابری سطح پوشش گیاهی در مراتع گنبدکاووس؛ مانعی برای ریزگرد‌ها و غذایی برای دام‌ها
  • افزایش دوبرابری سهم اقتصاد دیجیتال در کشور با اجرای برنامه هفتم
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود