Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریستیانو رونالدو در اقدامی غیرمنتظره تمام خودروهای گران قیمت خود را از محل سکونتش در شهر تورین ایتالیا به مکانی دیگر منتقل کرد.

به گزارش مشرق، انتشار یک کلیپ کوتاه از کریستیانو رونالدو در حال انتقال خودرهای لوکس خود از محل سکونتش در شهر تورین ایتالیا، سبب شکل گیری دور جدید گمانه‌زنی‌ها درباره آینده این ستاره پرتغالی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کلیپی که سایت اینترنتی «پرسمپره‌کالچو» آم را منتشر کرده، خودروهای رونالدو در حال بارگیری روی یک تریلی حمل خودرو متعلق به شرکت حمل و نقل «رودو کارگو» پرتغال که مرکز آن در شهر لیسبون است دیده می‌شود.

این کلیپ سبب شده که خیلی‌ها آن را نشانه‌ای برای اثبات پایان یافتن دوران حضور او در یوونتوس و جدایی‌اش از راه‌راه‌پوشان تورین در انتهای فصل جاری بدانند. در همین حال اما شبکه اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شده است که ستاره 36 ساله پرتغالی هنوز درباره آینده‌اش تصمیم نگرفته است.

همچنین این شبکه به نقل از یک منبع نزدیک به رونالدو نوشته است، جابجایی خودروهای رونالدو اقدامی است که او همیشه قبل از تعطیلات تابستانی‌ انجام می‌دهد. نشریه گاتزتا هم با تأیید این موضوع نوشته است که رونالدو معمولاً خودروهای خود را قبل از تابستان به مقاصد مختلفی می‌فرستد اما سال گذشته به دلیل شرایط به وجود آمده در نتیجه شیوع کرونا و محدودیت‌های موجود برای جابجایی او نتوانسته بود این کار را انجام دهد. نشریه کوریره تورین اما دلیل دیگری برای جابجایی خودروهای رونالدو ذکر کرده و نوشته است که هدف او از این کار معاینه فنی سالیانه خودروهایش توسط نمایندگی‌های خاص در آلمان است.

در هر صورت آینده رونالدو و ماندن او در یوونتوس قطعی به نظر نمی‌رسد و گفته می‌شود در صورتی که یوونتوس نتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، این ستاره پرتغالی از باشگاه خواهد خواست که با جدایی‌اش در فاصله یک فصل به پایان قرارداد او موافقت کند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار افغانستان فلسطین سری A یوونتوس کریستیانو رونالدو لیگ قهرمانان اروپا مشرق رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۲۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که انتظار می‌رود ژوائو کانسلو، ‏مدافع پرتغالی بارسلونا، در پاسخ به این سوال که اگر بخواهد تیم ‏رویایی فوتبال پنج نفره از دید خودش را انتخاب کند به کدام ستاره‌ها ‏رای خواهد داد بخش مهمی از نفرات را از هم‌تیمی‌های خود در تیم ‏ملی پرتغال برگزید. ‏
آنچه انتخاب کانسلو را خبرساز کرده این است که لیونل مسی در تیم ‏منتخب او جا ندارد. کانسلو می‌گوید به جای مسی ترجیح می‌دهد ‏رونالدینیو را در تیم خود داشته باشد. ‏

همانطور که انتظار می‌رفت کانسلوی پرتغالی کریستیانو رونالدو را به ‏عنوان کاپیتان تیم منتخب خود برگزید و گفت:" من قبلا هم چند بار ‏گفته‌ام که کریستیانو بازیکن محبوب من در کل تاریخ است. من با او ‏بود که عاشق فوتبال شدم. کریستیانو در کشور من یک اسطوره است ‏و همچنان برای جوانها در همه جای دنیا الگو است". ‏

به جز کریستیانو رونالدو و رونالدینیو، ادرسون، روبن دیاز و برناردو ‏سیلوا که همگی در منچسترسیتی بازی می‌کنند در تیم منتخب ‏کانسلو حضور دارند.‏

به نظر می‌رسد او علاوه بر اینکه در انتخابش ملی‌گرا عمل کرده قصد ‏دارد با این انتخاب به سیتی سیگنالی مثبت بدهد. کانسلو در حال ‏حاضر بازیکن سیتی است و به صورت قرضی در بارسا بازی می‌کند. ‏

دیگر خبرها

  • وضعیت عجیب پارکینگ خودروهای لوکس در سیل بم!
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)
  • خودروی برقی پریمیوم «اکسید»، لوکس‌تر و پیشرفته‌تر از تسلا
  • خودروهای زرهی لوکس؛ کدام یک را انتخاب می کنید؟ (عکس)
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی های اتومبیل دبی بعد از فروکش کردن سیل بی سابقه (عکس)
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی‎ های خودرو دُبی بعد از سیل | بنز و لامبورگینی به چه روزی افتاده اند! |‌ تصاویر