Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الآن ، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی از ادامه حملات وحشیانه ارتش این رژیم به باریکه تحت محاصره غزه تا روزهای آینده خبر داد.

نتانیاهو پس از مشورت با مقامات امنیتی رژیم اشغالگر صهیونیستی این خبر را اعلام کرد.

این موضع جدید در حالی از سوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود که بر اساس گزارش رسانه‌های اراضی اشغالی، اکنون ادامه حملات راکتی و موشکی مقاومت غزه (حماس و جهاد اسلامی) به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه کارد را به استخوان صهیونیست‌های ساکن در این شهرک‌ها رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنان در خلال روزهای گذشته با تجمع در میادین اصلی تل آویو و در دست گرفتن پلاکاردهایی از مقامات رژیم اشغالگر قدس خواستند تا به درگیریها در غزه پایان دهند تا شاید از این طریق حملات موشکی بی امان مقاومت به مناطق اشغالی متوقف شود.

پافشاری مقامات رژیم اشغالگر صهیونیستی بر ادامه جنگ (تاکنون) ۸ روزه در حالی است که روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» امروز دوشنبه در گزارش خود به هزینه‌های گزافی که شلیک هر موشک از سوی گنبد آهنین بر روی دست رژیم صهیونیستی می‌گذارد، اشاره کرد.

این روزنامه در گزارش خود نوشت: «هزینه موشک‌هایی که جهت رهگیری موشک‌های فلسطینی از سوی گنبد آهنین شلیک می‌شود، ده‌ها هزار دلار برآورد می‌شود و این در حالی است که موشک‌هایی که از سوی فلسطینی‌ها شلیک می‌شود، هزینه چندانی برای فلسطینی‌ها ندارد».

جروزالم پست اذعان کرد: «هزینه بسیار سنگینی برای رهگیری هر موشک محلی که فلسطینی‌ها شلیک می‌کنند، پرداخت می‌شود. برای هر رهگیری هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ تا ۱۰۰ هزار دلار روی دست ما می‌ماند».

این روزنامه در ادامه می‌افزاید: «این در حالی است که یک موشک کوتاه بُرد مقاومت فلسطین ۳۰۰ تا نهایتاً ۸۰۰ دلار هزینه برای آنها دربردارد ».

به گفته «بنی گانتز » وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از زمان شروع درگیری‌ها در دهم ماه مه جاری حدود ۱۰۰۰ موشک فلسطینی رهگیری شده است. گفتنی است، فلسطینی‌ها طی این مدت بیش از سه هزار موشک از غزه به اراضی اشغالی شلیک کرده‌اند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فلسطین مقاومت فلسطین انتفاضه 2021 سامانه گنبد آهنین فلسطین مقاومت فلسطین نتانیاهو رژیم صهیونیستی فلسطینی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۲۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید وزیر علوم بر حمایت دانشگاهیان از خیزش علیه جنایات رژیم صهیونیستی

وزیر علوم در خصوص خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا گفت: از همه دانشگاه‌های دنیا می‌خواهم در مقابل نسل‌کشی در غزه، درندگی و کشتن غیرنظامیان زنان و کودکان از خود حساسیت نشان دهند.

به گزارش ایسنا، محمدعلی زلفی‌گل به منظور بازدید از چندین طرح عمرانی و حضور در میان جامعه دانشگاهی استان کهکیلویه و بویراحمد، با استقبال استاندار و مسئولان استانی وارد شهر یاسوج شد و در بدو ورود به این شهر در جمع مسئولان و خبرنگاران یاسوج گفت: وقتی جامعه دانشگاهی دنیا در مقابل جنایت‌های اسرائیل بایستند، حتما معادله عوض می‌شود و دنیا در مقابل این نسل‌کشی موضع‌گیری خواهد کرد و سازمان‌های بین‌المللی تصمیمات جدی‌تری خواهند گرفت.

وی تأکید کرد: از همه دانشگاه‌های کشور و دنیا می‌خواهم در مقابل نسل‌کشی در غزه، درندگی و کشتن غیرنظامیان زنان و کودکان از خود حساسیت نشان دهند.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم،کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج، بازید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت، نشست با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه یاسوج، شرکت در جلسه آمایش آموزش عالی استان با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و رؤسای دانشگاه‌های استان، نشست با اعضای هیئت علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی استان کهکیلویه و بویراحمد از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر علوم به یاسوج است.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • شهادت ۳۷ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت
  • درخواست وزیر نتانیاهو برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • به جای بازداشت فلسطینی‌ها به آنها شلیک کنید!
  • درخواست وزیر صهیونیست برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • تأکید وزیر علوم بر حمایت دانشگاهیان از خیزش علیه جنایات رژیم صهیونیستی
  • تداوم حملات رژیم صهیونیستی در سراسر غزه و افزایش شهدا
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد