Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@06:28:56 GMT

۴ قهرمانی در دل رویارویی‌های ذوب آهن و استقلال+ جدول

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۴۱۰۹

۴ قهرمانی در دل رویارویی‌های ذوب آهن و استقلال+ جدول

تیم‌های ذوب آهن و استقلال در حالی برای ششمین فصل در جام حذفی رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند که در ۵ دوره قبلی ۴ بار تیم پیروز در نهایت قهرمان شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ذوب آهن و استقلال تاکنون در ۵ دوره جام حذفی رو در روی یکدیگر قرار گرفته‌اند که حاصل آن ۳ صعود برای استقلال و ۲ صعود برای ذوب آهن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته با توجه به اینکه در یک فصل تقابل این دو تیم رفت و برگشت بوده است، در مجموع ۶ رویارویی در جام حذفی برای استقلال و ذوب آهن ثبت شده است.

از ۶ جدال دو تیم ۴ دیدار در وقت قانونی با نتیجه تساوی و ۲ دیدار با پیروزی استقلال به پایان رسیده است. ۳ دیدار از آن ۴ دیداری که با نتیجه تساوی به پایان رسیده است به ضربات پنالتی کشیده شده است که ذوب آهن ۲ بار و استقلال یک بار فاتح ضربات پنالتی بوده اند.

نکته جالب این است که در ۴ دوره از ۵ دوره‌ای که استقلال و ذوب آهن در جام حذفی به مصاف یکدیگر رفته‌اند در نهایت تیم پیروز این جدال قهرمان شده است. از این ۴ دوره نیز سهم دو تیم از قهرمانی برابر بوده است و دو بار استقلال و دو بار ذوب آهن پس از پیروزی در این جدال در نهایت به قهرمانی رسیده‌اند.

ذوب آهن و استقلال ۳ بار در مرحله یک چهارم نهایی، یک بار در مرحله یک هشتم نهایی و یک بار در فینال به مصاف یکدیگر رفته‌اند. بدین ترتیب مصاف فردای دو تیم دومین جدالشان در مرحله یک هشتم نهایی خواهد بود.

جدول رویارویی‌های ذوب آهن و استقلال در جام حذفی به شرح زیر است:

کد خبر 494303

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن تیم فوتبال استقلال باشگاه استقلال جام حذفی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ذوب آهن و استقلال جام حذفی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۴۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی در چارچوب رقابت‌های جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های جام حذفی با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی

جام حذفی ایران (استقلال آبی پوش ملاثانی - سپاهان) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن

کد خبر 748085

دیگر خبرها

  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • کاپیتان مس: آرامش نویدکیا عامل نتایج ماست
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • رویارویی حساس قرقیزستان و افغانستان
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی‌ + پخش آنلاین