Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@22:56:17 GMT

کشت محصولات زراعی بر اساس میزان بارندگی هر منطقه انجام شود

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۴۲۷۵

کشت محصولات زراعی بر اساس میزان بارندگی هر منطقه انجام شود

عطا الله ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه کشت محصولات زراعی در چهارمحال و بختیاری بر اساس میزان بارندگی هر منطقه انجام شود، اظهار داشت: تدوین الگوی کشت و بازنگری در کشت محصولات زراعی در استان با توجه به اقلیم هوایی و منابع آبی ضروری است.

وی ادامه داد: بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری کاهش یافته است و شرایط آب و هوایی امروز شرایط کشت بسیاری از محصولات کشاورزی با نیاز آبی بالا را نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کاهش بارش‌ها موجب کاهش حجم سفره‌های زیر زمینی در این استان شده است.

وی تصریح کرد: کشت‌های گلخانه‌ای نقش بسزایی در صرفه جویی مصرف آب و افزایش محصولات دارد و توسعه و ترویج این شیوه کشت در شرایط آب و هوایی استان ضروری است.

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بهره گیری کشاورزان از ظرفیت کارشناسان جهاد کشاورزی و یاوران تولید می‌تواند باعث افزایش عملکرد در سطح و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی شود.

کد خبر 5214635

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری آبیاری نوین انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی عید سعید فطر نماز عید سعید فطر بوشهر آمار کرونا کرمانشاه گرگان عکس استانها شیوع کرونا اردبیل زلزله فلسطین چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۴۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوی ورود سیلاب به شهر راور گرفته شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عباسی، ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه میزان بارندگی که امروز در شهرستان راور صورت گرفت بی سابقه بوده است گفت: در اثر بارندگی‌های شدید خساراتی به حوزه کشاورزی، باغداری، دامداری و زیرساخت‌های شهرستان راور وارد شده که در حال ارزیابی میزان این خسارت‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام هواشناسی بارش‌ها همچنان در این شهرستان ادامه دارد افزود: برای جلوگیری از خسارات ناشی از این بارندگی‌ها، نهادهای امدادی و حمایتی شامل بخشداری‌، دهیاری‌ها، هلال احمر، شهرداری‌، راهداری، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی در آماده باش کامل هستند.

کد خبر 6087827

دیگر خبرها

  • تأمین آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • با کشت هر گونه محصولات زراعی با آب غیرسالم برخورد می‌شود
  • جلوی ورود سیلاب به شهر راور گرفته شد
  • معلمان نمونه استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
  • بارش بهاری و طراوت طبیعت
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • بیشترین میزان بارش ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری