Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@21:33:15 GMT

گره ۱۷ ساله اراضی پادگان ۰۴ بیرجند باز شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۶۰۶۴

گره ۱۷ ساله اراضی پادگان ۰۴ بیرجند باز شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، فخیم زاده معاون شهر سازی خراسان جنوبی گفت: با توجه به تغییر کاربری‌ها اراضی پادگان ۰۴ براساس مصوبات کمیسیون ماده ۵، تعیین تکلیف شده و امتداد خیابان‌های عدل و معلم بازگشایی و دیوار پادگان برای تعریض خیابان ارتش برداشته شود.

او با اشاره به اینکه یکی دیگر از مصوبات در نظرگرفتن قسمتی از اراضی تحت مالکیت ارتش است، افزود: برای تعریض خیابان ارتش اقداماتی صورت گرفته تاعرض این خیابان از ۳۶ متر به ۴۶ متر افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فخیم زاده بیان کرد: همچنین مقرر شد تا دیوار‌های پادگان برداشته و در آینده نسبت به بازگشایی خیابان‌های عدل و معلم اقدام کنند.

معاون شهرسازی شهرداری خراسان جنوبی تصریح کرد: بر اساس تصمیمات کمیسیون ماده ۵ که مقرر شد تا عملیات بازگشایی خیابان‌های معلم و عدل بیرجند در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

او باتو جه به مصوبه صورت گرفته اظهار کرد: ارتش بایدنسبت به اخذ پروانه ساختمانی برای واحد‌های مسکونی سازمانی جدیدی که قرار است بسازد اقدام کند.

فخیم زاده با اشاره به اینکه در یک تعامل چند سویه بین شهرداری، شورای شهر، ارتش و راه و شهرسازی مشکل پادگان بیرجند حل شد بیان کرد: کلیات طرح و کاربری‌های مدنظر به تایید و تصویب کمیسیون ماده ۵ رسیده است.

معاون شهر سازی شهرداری خراسان جنوبی تصریح کرد : در این کمیسیون برای تمام ۳۸ هکتار اراضی پادگان کاربری‌های متعدد فضای سبز، اداری، نظامی، مسکونی، خدماتی، آموزشی، ورزشی تعیین شده است که انجام خواهد شد.

او در خصوص زمان تعریض خیابان ارتش عنوان کرد: تعریض خیابان یک کار اختیاری یا دل‌بخواهی نیست که به راحتی انجام شود بلکه این طرح در پوسته طرح جامع شهری شرایط و ضوابط خودش را دارد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه وشهرسازی پادگان ارتش تعریض خیابان تعریض خیابان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۶۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بارندگی‌های شدید باعث سیل در خیابان‌های اردبیل شد (فیلم) جاری شدن سیل در نطنز پس از بارش شدید باران (فیلم) آبگرفتگی خیابان‌های شیراز پس از بارندگی شدید (فیلم)

دیگر خبرها

  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۱۰ هکتار در کرج
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • طرح پیشنهادی تعیین وضعیت اراضی پادگان جی به کمیسیون ماده پنج ارسال شد
  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد
  • آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)
  • جلوگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • ۸۴۲ هکتار از اراضی ملی به شهرک‌های صنعتی و کشاورزی واگذار شد
  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • پیشگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز