Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، آرش احمدی رئیس شرکت مخابرات شهرستان های گچساران و باشت گفت: روستا های مناطق مختلف شهرستان های گچساران و باشت به خدمات اینترنت پرسرعت شامل «ای. دی. اس. ال»، «توجی»، «تری جی» و «فورجی » دسترسی دارند. 

احمدی افزود: خیرآباد جلیل، پادوک، دیل، آرو، مارین، سعادت آباد، آبچیرک، دژ سلیمان، پشه کان، امامزاده جعفر، ماهور باشت، تلخاب شیرین، نازمکان، بوستان، چم بلبل، بیدک، بهره عنا، سرابیز  و آبدهگاه و آبشیرین، بی بی جان آباد، لیشتر، سراب ننیز،پشت کوه، میان تنگان پیچاب، خیرآباد ناصر، سربیشه، بیدزرد، کته، منصور آباد، گرس، برغون،  بوستان، چم بلبل، سعادت آباد لیشتر، آلکان و تل مویزی از جمله روستاهایی هستند که به شبکه اینترنت متصل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: روستاهای پادوک، خیرآباد ناصر، ایستگاه گرس، لیشتر، پتروشیمی، سقلاطون، دیل، امامزاده جعفر، سربیشه، سرآب ننیز، کته، بوستان و چم بلبل از خدمات اینترنت «فورجی » بهره مند هستند. 

احمدی گفت: سه سایت همراه اول از پارسال تاکنون  در روستای فتح  و  تپه آفتابگردان مجهز به تکنولوژی «توجی»، «تری جی» و «فورجی » با اعتباری بیش از۳۰ میلیارد ریال شدند.

رئیس شرکت مخابرات شهرستان های گچساران و باشت گفت: روستاهای خلف آباد و بابا کلان و ایستگاه سقلاطون بزودی  به خدمات اینترنت پرسرعت «تری جی» و «فورجی » دسترسی  خواهند یافت.

احمدی تصریح کرد: ۱۴ طرح در زمینه زیر ساخت‌ های مخابراتی  با اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال در مناطق مختلف گچساران در دست اجراست.

او گفت: طرح های زیر ساخت‌ مخابراتی در زمینه اینترنت پرسرعت نسل چهارم، توسعه پهنای باند و افزایش اینترنت خانگی روستایی و طرح ارتقاء سه ایستگاه تلفن همراه از نسل دوم به نسل های ۳و۴ ارتباطی-شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل است.

رئیس شرکت مخابرات شهرستان های گچساران و باشت  از پوشش صد در صدی تلفن همراه در مناطق گردشگری این شهرستان خبر داد و گفت: بیش از ۹۸ درصد از محورها و مناطق شهری و روستایی شهرستان گچساران زیر پوشش آنتن دهی تلفن همراه است.

او اظهار داشت: شرکت مخابرات این شهرستان هم اکنون آماده واگذاری تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت به ساکنان مسکن مهر ، شهر و روستاهای دارای امکانات تلفنی هستند.

شهرستان گچساران با ۱۵۰ هزار تن دارای ۱۲۲ روستا با ۳۰ هزار تن جمعیت، ۳۸ دهیاری و ۴۴ روستای دارای شورای اسلامی است.

شهرستان باشت با ۲۴ هزار تن جمعیت در جنوب شرقی کهگیلویه و بویراحمد ۱۱۵ روستا و آبادی دارای سکنه با ۱۴ هزار تن جمعیت است.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد شرکت مخابرات اینترنت پرسرعت شهرستان های گچساران و باشت اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۶۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی مناطق روستایی خوی را تخریب کرد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت: بارش باران طی شبانه روز گذشته در نقاط مختلف شهرستان باعث بروز سیل و تخریب بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی به ویژه در مناطق روستایی شده است.

یداله سلطانی افزود: با توجه به گزارش سازمان هواشناسی استان مبنی بر فعالیت سامانه بارشی در استان و صدور هشدار سطح نارنجی همه نیرو‌های این شرکت در حالت آماده باش قرار گرفتند.

وی با تاکید بر آماده باش کلیه تیم‌های عملیاتی و پدافند غیر عامل در سطح شرکت، اضافه کرد: همچنین همه ماشین آلات و تجهیزات لجستیکی و مولد‌های برق اضطراری به حالت آماده به کار، قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آبفای خوی اظهار داشت: بارش شدید و رگباری باران موجب وقوع سیل در شهرستان خوی شد و خساراتی به بار آورده که در روستای ولدیان خط انتقال آب چشمه آسیب دید و همچنین به بخشی از شبکه توزیع این روستا خسارت وارد شد و در روستا‌های خاکمردان و شیرین کندی نیز خسارتی به شبکه توزیع وارد کرد.

سلطانی افزود: تیم‌های عملیاتی در تمام نقاط و مناطق سیل زده مشغول رفع شکستگی‌ها و برقراری جریان آب هستند و خوشبختانه آب آشامیدنی تمام شهر‌ها و روستا‌های شهرستان برقرار است.

وی با اشاره به اینکه به زودی گزارش دقیق خسارت‌ها را اعلام می‌کنیم، اظهار داشت: همه نیرو‌های خدماتی در آماده باش هستند و با تلاش نیرو‌های عملیاتی شرکت وضعیت آبرسانی در حالت عادی می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد
  • اتصال ۲۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار آذربایجان غربی به اینترنت پرسرعت
  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • نیاز ۱۰۰ میلیارد تومانی اجرای طرح‌های آبرسانی شیروان
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • سیل بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی مناطق روستایی خوی را تخریب کرد
  • توسعه 6G در ژاپن با سرعتی ۵۰۰ برابر نسل پنجم!
  • گچساران و باشت رکورددار بارش باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد