Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@19:54:24 GMT

یاسوج در تسخیر قبرستان‌های طایفه‌ای

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۶۹۵۱

یاسوج در تسخیر قبرستان‌های طایفه‌ای

شهردار یاسوج با بیان اینکه همچنان خاکسپاری در قبرستان‌های طایفه‌ای ادامه دارد، گفت: تصمیم گرفته شد آرامستان جدیدی به غیر از آرامستان شرف آباد در جاده یاسوج_ شیراز یا جاده اقلید جانمایی شود.

به گزارش ایمنا، نستهن مقدم در این باره اظهار کرد: قبل از احداث آرامستان مرکزی، آرامستان‌های طایفه‌ای وجود داشت و در سال‌های اخیر معاون پیشگیری و شهرداری به جد به این موضوع ورود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در جلسه‌ای با ریش‌سفیدان طوایف مختلف برگزار کردیم تکالیفی برای محیط زیست و منابع طبیعی ایجاد کرد و چنانچه منابع طبیعی از تصرف اراضی ملی برای قبرستان‌های طایفه‌ای جلوگیری کند شهرداری هم اقداماتی را در دستور کار دارد.

شهردار یاسوج با بیان اینکه همچنان خاکسپاری در قبرستان‌های طایفه‌ای ادامه دارد، گفت: تصمیم گرفته شد آرامستان جدیدی به غیر از آرامستان شرف آباد در جاده یاسوج_ شیراز یا جاده اقلید جانمایی شود.

وی خاطرنشان کرد: در آخرین جلسه معتمدان قرار شد از سخت‌گیری‌ها شهرداری و دادگستری تا اتخاذ اقدامات لازم جلوگیری شود.

مقدم تصریح کرد: به محض اینکه آرامستان جدید در مرکز کهگیلویه و بویراحمد جانمایی شود برای آرامستان جدید امکانات خواهیم داد.

وی افزود: در اطراف آرامستان مرکزی شهر یاسوج سکونتگاه ایجاد شده به همین جهت می‌طلبد قبرستان جدید ایجاد شود.

«احد جمالی» معاون سیاسی استاندار در ادامه گفت: باید برای قبرستان‌های طایفه‌ای اطراف شهر یاسوج فکر اساسی شود.

منبع: فارس

کد خبر 494403

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محیط زیست یاسوج کهگیلویه و بویراحمد شهرهاي ايران شهر شهرداری یاسوج شهردار یاسوج آرامستان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق قبرستان های طایفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۶۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان معترض ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان معترض در دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک آمریکا بامداد سه شنبه ساختمان «همیلتون هال» این دانشگاه را تسخیر کرده و همزمان هشدار دادند تا زمانی که مطالبات آنها پاسخ داده نشود، این مکان را ترک نخواهند کرد.

ده‌ها دانشجوی معترض طرفدار فلسطین در دانشگاه کلمبیا بامداد روز سه شنبه وارد همان ساختمان پردیسی شدند (همیلتون هال) که دانشجویان طرفدار عدالت نژادی در دهه ۱۹۶۰ آن را اشغال کرده بودند.

دانشجویان حامی فلسطین بامداد سه شنبه وارد ساختمان هملیتون دانشگاه کلمبیا شده و ضمن تسخیر این مکان، نام آن را به «هند رجب» کودک ۶ ساله غزه‌ای که در جریان حملات اسرائیل کشته شده، تغییر دادند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری در قم
  • واکنش کاخ سفید به تسخیر دانشگاه کلمبیا توسط دانشجویان
  • سفرنامه| اولین قبرستان مسلمانان در ایران؛ اینجا جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟/ عکس
  • فیلم| دانشجویان معترض ساختمان معروف دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند
  • دانشجویان معترض ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند+ فیلم
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • اختتامیه جشنواره هنر انقلاب در یاسوج
  • پایان تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • تصاویر سد شاه قاسم یاسوج
  • اتمام تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده