Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اهدای لوح از تلاش ها و همراهی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور با مجموعه علوم پزشکی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،در متن پیام تقدیر دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمده است:

جناب آقای مهندس علیرضا قامتی

بسیج مقابله با همه گیری کرونا، صحنه ماندگار نقش آفرینی خدمتگزارانی است که فداکارانه و مسئولانه در مسیر مبارزه با این ویروس منحوس، همدل و همگام با مدافعان سلامت در میدان پای نهادند و به واژگان همدلی، وفاق، عشق و ایثار رنگ و جلایی دیگر بخشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدینوسیله مجاهدت و تلاش خالصانه جنابعالی در این عرصه را ارج نهاده و از همراهی و همدلی شما صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم و ازدرگاه حضرت حق برایتان سلامت و سعادت مسالت دارم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تقدیر وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی فرماندار نیشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۷۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن گفت: ۴۰ نفر از کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به همراه خانواده هایشان در برنامه کوه پیمائی به مناسبت هفته سلامت شرکت کردند.

نصرالله کوهستانی افزود: در این برنامه ، شرکت کنندگان پس از رسیدن به منطقه بام سبز ماکلوان شهرستان فومن ، با پهن کردن سفره سلامت و خوردن صبحانه سالم برنامه‌ی خود را تکمیل کردند. 

دیگر خبرها

  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم