Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» فداحسین مالکی با اشاره به اینکه تبلیغات کاندیداهای انتخاباتی باید منطبق بر واقعیات باشد، اظهار کرد: با توجه به معیارها و شرایطی که در کشورمان وجود دارد، وعده‌های کاندیداها باید مطلوب وضعیت کشور باشد و نمی‌توان وعده‌های غیرعقلانی و ناشدنی همچون اصلاح کردن اقتصاد در ۱۰۰ روز را ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم زاهدان در مجلس افزود: اینکه کاندیداها بخواهند اعلام کنند اقتصاد کشور را یک شبه حل خواهند کرد و معیشت مردم را بهبود می‌بخشند، حرف نادرستی است و هیچ و پایه و اساس علمی ندارد.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: متاسفانه؛ آقای روحانی در اوایل تبلیغاتش در سال ۹۲ بیان می‌کرد، اقتصاد را سه ماهه درست می‌کند، اما هیچ اقدام درخوری انجام نداد و اکنون در ماههای پایانی عمر دولت نیز هستیم و همچنان شاهد وضعیت بغرنج اقتصادی بوده‌ایم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: مردم از وعده‌های پوچ دلخور هستند؛ بنابراین کاندیداهای انتخاباتی باید مراقبت کنند تا با این کارشان مردم را از حضور پای صندوقهای رای دلسرد نکنند، اگرچه ملت ما هیچگاه در عرصه‌های عظیم، انقلاب را رها نخواهند کرد.

مالکی تصریح کرد: کاندیداهای انتخاباتی باید تیم اقتصادی خود را معرفی کنند و آنها نیز به بیان واقعیات بپردازند تا اینکه مردم در جریان قرار بگیرند؛ ناگفته نماند که مردم نسبت به وعده و وعیده‌های بی جهت اعتنایی ندارند.

پایان پیام/

منبع: نماینده

کلیدواژه: انتخابات فداحسین مالکی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۰۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سونامی لیست های انتخاباتی /خانه انقلاب هم کاندیداهایش را معرفی کرد +اسامی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «خانه انقلاب» فهرست کاندیداهای مورد حمایت خود برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد.

بنبر روایت ایسنا، اسامی کاندیداهای مورد حمایت این تشکل سیاسی به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر است:

علی تهرانی‌مقدم
محمدحسین حسین‌زاده بحرینی
مجتبی رحماندوست
غلامحسین رضوانی
سمیه رفیعی
مجتبی زارعی
محمد سراج
علیرضا سلیمی
زهره طبیب‌زاده نوری
ابراهیم عزیزی
پیمان فلسفی
زینب قیصری
سمیه گلپور
زهره‌سادات لاجوردی
سیدنظام‌الدین موسوی
احمد نادری

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902432

دیگر خبرها

  • آنچه در مناظره انتخاباتی کاندیداها در دانشگاه لرستان گذشت
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • فهرست انتخاباتی «جبهه ایران اسلامی» اعلام شد
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • دیدگاه‌های انتخاباتی برخی کاندیداهای مجلس دوازدهم: مردم باید قوی شوند
  • آنچه باید درباره انتخابات 21 اردیبهشت‌ بدانید | معرفی 6 فهرست انتخاباتی در دور دوم
  • سونامی لیست های انتخاباتی /خانه انقلاب هم کاندیداهایش را معرفی کرد +اسامی
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد