Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ استاندار قم از کسب رتبه سوم ارزیابی ملی عملکرد توسط کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید توسط این استان خبرداد و گفت: سوهان و فرش دستباف قم با شیوع کرونا آسیب جدی دیدند که باید برای حمایت این گروه شغلی اقدام جدی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  قم ، بهرام سرمست ظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: به‌منظور حمایت بیشتر از تولیدکنندگان و تسهیل رابطه  کارآفرینان با مدیریت استان و طراحی کارت ویژه ملاقات مستقیم  با استاندار را در برنامه قراردادیم و امسال برای واحدهای تولیدی که بالای 50 نفر اشتغال‌زایی دارند  کارت ملاقات صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اداری استان قم با اشاره به پیگیری میدانی مشکلات واحدهای تولیدی گفت: مجموعه مدیران استان در راستای حمایت از تولید و اشتغال در سال گذشته گام‌های مؤثری برداشته‌اند.

استاندار قم همچنین محور بازدیدهای میدانی مسئولان را شهرک‌های صنعتی استان دانست و بیان کرد: شرکت شهرک‌ها باید با توجه به آخرین وضعیت طرح‌های در حال اقدام و پیشرفت آن‌ها، نسبت به پیگیری مشکلات سرمایه‌گذاران اقدام کند.

حکایت آب‌انباری قدیمی در قم که تبدیل به زباله‌دان شدرئیس اتحادیه نانوایان قم: نرخ ثابت نان ‌اصلاً ‌منطقی نیست

وی با اشاره به پیش‌بینی ایجاد گشایش‌های اقتصادی در سال 1400 گفت: باید  در راستای رونق در حوزه خدمات و گردشگری که از شیوع کرونا دچار لطمه شدند، برنامه‌ریزی شود.

استاندار قم در مورد واگذاری زمین  برای طرح‌های تولیدی و توسعه‌ای منوط به اجرای این طرح‌ها در زمان‌بندی مشخص‌شده است، خاطرنشان کرد: درصورتی‌که زمین واگذارشده به متقاضیان سرمایه‌گذاری معطل باقی بماند و سرمایه‌گذاری به تعهداتش عمل نکند فرآیند فسخ و واگذاری به متقاضیان جدید طی می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود قدردانی از مدیران بانک‌های دولتی به دلیل اعطای تسهیلات به کارآفرینان و صنعتگران بیان کرد: مدیران بانک‌ها باید برای افزایش سقف تسهیلات قابل‌ارائه به واحدهای تولیدی اهتمام ویژه داشته باشند.

سرمست گفت: مدیران واحدهای تولیدی نیز باید منابعشان را در بانک‌هایی که حامی آن‌ها هستند قرار دهند.

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واحدهای تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۱۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی غروب شنبه در دیدار با رئیس و اعضای خانه کارگر استان سمنان به میزبانی این دفتر ضمن بیان اینکه اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان افزایش داشته است، ابراز داشته است، ابراز داشت: این اعتبارات در حوزه‌های زیرساختی، تکمیل طرح‌های نیمه تمام و انجام پروژه‌های اولویت دار هزینه خواهد شد.

وی از رشد ۳۳۰ درصد اعتبارات عمرانی در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان خبر داد و افزود: این اعتبارات به واحدهای تولیدی استان جان تازه خواهد بخشید و بهبود وضعیت معیشت کارگران را به همراه دارد.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه در سفر دوم رئیس جمهور به استان مطالبات جامعه کارگری نیز مطرح شدند، ابراز داشت: موضوع درمان، معیشت و ایمنی در کار از جمله مباحث مهمی که پیگیری آن در دست اقدام است.

هاشمی بابیان اینکه نگاه دولت سیزدهم نیز همواره بر تکریم و رفع دغدغه‌های جامعه کارگری بوده است، تصریح کرد: علاوه بر آن مطالبات و درخواست‌های جامعه کارگری نیز در تهران پیگیری می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه قدردان زحمات جامعه کارگری هستیم، افزود: مردم استان به ویژه جامعه کارگری در همه عرصه‌ها حضور فعال داشته و این باید به نحو مطلوب پاسخ داده شود.

کد خبر 6090309

دیگر خبرها

  • محصولات خودروسازان شهر بم زیر آب رفت!
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • گام‌های بلند دولت سیزدهم برای رونق اقتصادی در گلستان
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی/ ۱۰۱ رشته قنات آسیب دیدند
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • جهش تولید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان ‌محقق می‌شود
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان