Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@01:25:19 GMT

روابط عمومی سرچشمه زلال اطلاعات و ارتباطات است

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۱۴۸۶

روابط عمومی سرچشمه زلال اطلاعات و ارتباطات است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، صفر صادقی راد در نخستین نشست شورای اطلاع رسانی این اداره کل که به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، با اشاره به اینکه مردم در هر جایی از دنیا که باشند تشنه صداقت و یک رنگی هستند، اظهار داشت: مدیران روابط عمومی در حقیقت حافظ حقایق و صداقت کاری مدیران سازمانی خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: جایگاه روابط عمومی در دفاع از منافع سازمان جایگاه برجسته و والایی است.

مدیرکل راهداری استان همدان با بیان اینکه روابط عمومی صرفاً یک عنوان در صفحات تقویم نیست، تأکید کرد: روابط عمومی سرفصلی از تعهد، تخصص، علم و هنر است که نباید به عنوان یک حرفه به آن نگاه کرد بلکه یک ویژگی اخلاقی و انسانی است.

صادقی راد در ادامه روابط عمومی را حرفه‌ای پراسترس و جز مشاغل سخت عنوان و بیان کرد: نوع کار روابط عمومی و مسئولیت‌هایی که بر عهده این بخش قرار داده شده موجب شد تا حرفه روابط عمومی، ششمین شغل پراسترس در جهان شناخته شود.

این مسئول در پایان با تأکید بر تلاش‌های صادقانه و دلسوزانه همکاران روابط عمومی این اداره کل از فعالیت‌های آنان در انعکاس خدمات این مجموعه قدردانی کرد.

در این مراسم از مجموعه همکاران روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان تجلیل شد.

انتهای پیام/د 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری روابط عمومی روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۱۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۵ پایگاه نماز جمعه شناسه‌ملی دریافت کردند

پریسا نجفی معاون اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از ساماندهی و شناسه‌دار کردن پایگاه‌های نماز جمعه خبر داد و گفت: شناسایی و ساماندهی وضعیت هویتی و شناسه ملی انواع اشخاص حقوقی در اولویت این اداره کل قرار داشته به نحوی که در اواخر سال گذشته و در یک اقدام جهادی با هدف ساماندهی و شناسه دار کردن پایگاه‌های نماز جمعه در سراسر کشور، ۱۷۵ شناسه ملی به پایگاه‌های نماز جمعه تخصیص یافت.

نجفی در ادامه تأکید کرد: پایگاه­‌هایی که برای انجام امور مالی خود نیاز به شناسه ملی دارند باید اطلاعات خود را به اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت ارائه کرده تا پس از بررسی و تایید مستندات، شناسه ملی به آن‌ها تخصیص یابد.

وی تصریح کرد: همچنین اشخاص حقوقی مذکور مکلفند هر گونه تغییر در اطلاعات را ظرف مدت ۲۴ ساعت، به این اداره کل اعلام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه در سال گذشته ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه شناسه‌ملی دریافت کردند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی