Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،صبح امروز «مسعود رنجبریان» شهردار منطقه هشت به همراه معاونین و‌ مدیران منطقه مسیر خیابان شهیدآیت حد فاصل میدان نبوت تا خیابان دماوند را با دوچرخه رکاب زدند و از طرح خیابان کامل بازدی کردند.

رنجبران ضمن تاکید بر عهد سه شنبه‌های بدون خودرو و عدم استفاده از وسایل حمل و نقل دود زا و ترویج دوچرخه سواری، گفت: در نظر داریم طرح خیابان کامل را در محور آیت اجرا کنیم و‌ اقدامات متعددی از جمله آرام سازی میدان نبوت، ایجاد مسیر دوچرخه، طراحی پیاده راه و‌اختصاص تمام مد‌های حمل و نقل در این مسیر انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رنجبریان در ادامه بازدید به جزئیات اجرای طرح خیابان کامل پرداخت و عنوان کرد: «برنامه‌های متعددی برای خیابان شهید آیت در نظر گرفته شده از جمله اینکه حدفاصل میدان نبوت تا خیابان سرسبز قرار است طراحی پیاده راه برای سهولت دسترسی شهروندان ایجاد شود و از طرفی با اصلاحات هندسی و بهسازی بر آن هستیم تا آرام سازی میدان نبوت صورت بگیرد.»

شهردارمنطقه ۸ با اشاره به مهم‌ترین هدف در بحث خیابان کامل تاکید کرد: «یکی از مهم‌ترین اهداف ما در خیابان کامل تدارک همه مد‌های حمل نقل است و از همین رو از جنوب میدان نبوت تا محور دماوند به طول ۲/۳ کیلومتر مسیر دوچرخه ایجاد خواهد شد و در کنار آن مسیر پیاده راه و مسیر برای حمل و‌نقل عمومی در نظر گرفته خواهد شد. همچنین در مسیر شمال به جنوب خیابان شهید آیت ایجاد ۱/۸کیلومتر مسیر دوچرخه حد فاصل میدان نبوت تا چهارراه تلفنخانه (شهید ثانی) را در نظر داریم که باید در این مسیر بهسازی انجام شود.»

رنجبریان در پایان بازدید به آرام سازی محور دماوند اشاره کرد و افزود: «برای ایمن سازی و آرام سازی تقاطع خیابان دماوند و خیابان شهید آیت و تقاطع خیابان آیت و دلسیم مطالعاتی باید صورت بگیرد و در حال حاضر بررسی و مطالعات این محورآغاز شده است.»

بیشتربخوانید

ایجاد خیابان کامل در ۱۰ معبر منتخب تهرانانتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح خیابان کامل خیابان دماوند سه شنبه بدون خودرو طرح خیابان کامل خیابان شهید آیت میدان نبوت آرام سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۵۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد

عملیات ساخت پیاده‌راه در خیابان باباطاهر همدان که جزو طرح‌های مصوبه طرح جامع شهری همدان بوده است امروز با حضور مسئولان و مردم آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، امروز عملیات ساخت پیاده‌راه باباطاهر با حضور شهردار همدان، رئیس شورای شهر همدان، اعضای شورا، فرمانده انتظامی شهرستان، اساتید دانشگاه و مردم همدان آغاز شد.

همدان با شش خیابان اصلی به میدان مرکزی شهر (میدان امام) متصل می‌شد که خیابان‌های بوعلی و خیابان اکباتان در سال‌های گذشته به پیاده راه تبدیل شد و امروز نیز عملیات اجرایی پیاده‌راه شدن خیابان باباطاهر آغاز شد که این پروژه به طول 80 متر و عرض 35 متر در 80 روز انجام می‌شود.

به گزارش تسنیم، کمک به نشاط و تندرستی شهروندان، کمک به جذب گردشگر، کمک به حفظ محیط زیست، حل گره‌های ترافیکی مرکز شهر و کاهش آلودگی هوا را می‌توان از مهم ترین اهداف یا مزایای اجرای پیاده‌راه‌ها در همدان نام برد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • مدیریت شهری شانس گرفته شده از مردم برای دوچرخه ها را دوباره به آنها برگرداند
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شدند/ شانس گرفته شده از مردم را به آنها بازگردانیم
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شدند/ شانس گرفته شده از مردم را به آن‌ها بازگردانیم
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟