Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن علمی دانشجویی علوم و مهندسی صنایع غذایی دانشگاه کردستان جلسه‌ گفت‌وگویی درباره کنکور کارشناسی ارشد رشته علوم و مهندسی صنایع غذایی برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، در این جلسه که ۲۹ اردیبهشت ساعت ۱۹ برگزار می‌شود، نسیم قبادی، رتبه ۲۷ کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ رشته علوم و مهندس صنایع غذایی درباره تجربیات خود و نحوه موفقیت در این کنکور صحبت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جلسه با همکاری انجمن‌های علوم و مهندسی صنایع غذایی دانشگاه‌های شیراز، زنجان، بردسیر و مراغه برپا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از لینک https://meet.uok.ac.ir/ch/food.meeting در آن شرکت کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر به شناسه @Saeed_Kourani پیام دهند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كارشناسي ارشد کنکور 99 علوم و مهندسی صنایع غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۷۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دوم استقلال زنده می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری 85 درصد سهام این باشگاه به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، امروز (یکشنبه) برگزار شد.

یکی از محورهای جلسه، تأکید علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به تشکیل تیم «ب» استقلال در جهت پشتوانه تیم بزرگسالان و فروش بازیکنان و درآمدزایی بود.

بحث استعدادیابی و مسئولیت اجتماعی و ... دیگر مباحثی بود که از سوی علی عسگری مطرح شد و در هیئت مدیره باشگاه استقلال پیرامون آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

باشگاه استقلال در سالیان دور تیم «ب» داشت که مقرر شد مجددا این اتفاق بیفتد و سهامدار جدید آبی‌ها دستور با راه‌اندازی هرچه سریع‌تر تیم دوم داده است.

دیگر خبرها

  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • وزارت علوم برنامه های مطلوبی برای ماندن نخبگان در کشور تدوین کرده است
  • پانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • (ویدئو) جاده را آب برد، دانش آموزان به جلسه کنکور نرسیدند
  • از سختی سوالات تا داوطلبی که در جلسه حاضر شد، اما آزمون نداد!
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟