Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-03@22:56:31 GMT

بازدید قضات شهرستان بم از زندان این شهرستان

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۰۴۶۴

کلیه قضات حوزه قضائی شهرستان بم (محاکم کیفری یک و دو، دادگاه انقلاب و دادسرا) ضمن حضور در زندان این شهرستان، به مشکلات و درخواست‌های مددجویان رسیدگی کردند. خبرگزاری میزان - کلیه قضات حوزه قضائی شهرستان بم (محاکم کیفری یک و دو، دادگاه انقلاب و دادسرا) ضمن حضور در زندان این شهرستان، به مشکلات و درخواست‌های مددجویان رسیدگی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  قضات حاضر در این بازدید شش ساعته با تمامی مددجویان این شهرستان دیدار چهره به چهره داشته و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آن‌ها قرار گرفتند.
با توجه به اینکه تمامی همکاران مرتبط با پرونده‌های کیفری تحت تحقیق و تعقیب و پرونده‌های اجرایی حضور داشتند از ساعت ۱۳ لغایت ۱۹ موارد مطروحه توسط مددجویان مورد بررسی قرار گرفت.
 جلسه شورای طبقه بندی زندان نیز تشکیل و زندانیان واجد شرایط استفاده از خدمات رفاهی قضائی با تصمیمات متخذه از این خدمات از جمله استفاده از مرخصی، رای باز کردن، آزادی مشروط و تعلیق اجرای مجازات بهره‌مند شدند.
در جریان این بازدید، فرآیند رفع مشکلات زندانیان و بررسی خدمات قضائی آن‌ها در اسرع وقت و بدون تشریفات وقت گیر صورت گرفت.   بیشتر بخوانید: بازدید مقامات قضایی دادگستری چهارمحال و بختیاری از زندان مرکزی شهرکرد   انتهای پیام/ برچسب ها: بازدید از زندان مددجویان کرمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بازدید از زندان مددجویان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۰۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند تحول قضایی به مثابه قانون اساسی و نقشه راه دستگاه قضایی است

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام کرمی شامگاه چهارشنبه در نشست بررسی عملکرد شعب محاکم عمومی و انقلاب این استان طی سال ۱۴۰۲ و برنامه‌ریزی بر اساس شاخص‌های سند تحول قضائی در سال جدید که با حضور قضات محاکم عمومی و انقلاب کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: هدف از این نشست تبیین و تأکید بر ضرورت اجرایی کردن سند تحول قضائی است.

وی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولیدکنندگان، جهش تولید، صیانت از سرمایه گذاری مردم، جلوگیری از رکود، بیکاری و تعطیلی واحدهای تولیدی در راستای تحقق عینی شعار سال، افزود: در سند تحول قضائی نیز حمایت از بخش تولید و فعالان اقتصادی و رفع مشکلات این حوزه به صورت خاص دیده شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه ادامه داد: لذا دستورات قضائی که صادر می‌شود با اولویت حمایت از اشتغال و جهش تولید، نباید منجر به تعطیلی واحد تولیدی نشود.

کرمی با اشاره به برخی شاخص‌های سند تحول قضائی خواستار اجرایی کردن دقیق آنها شد و تأکید کرد: ورودی و خروجی پرونده‌ها، شعب نامتعارف و پرونده‌های مسن، اتقان آرا، صلح و سازش و مسائلی مانند تکریم ارباب رجوع و برخورد مناسب با مردم، نظم در ورود و خروج و حضور مستمر در محل کار، با جدیت مورد توجه است.

وی به سخنان مهم رئیس محترم قوه قضائیه در جلسه اخیر شورای عالی قضائی مبنی بر صدور برخی احکام اشاره کرد و گفت: از قضات می‌خواهیم نسبت به برخی از آرا و تصمیماتی که بازتاب ملی و حتی بین المللی پیدا می‌کنند، حداکثر دقت و توجه را داشته باشند.

کرمی افزود: قضات تصمیمات و احکام خود را با پیوست رسانه‌ای همراه کنند و پیش از صدور رأی، هماهنگی‌های لازم را با مرکز رسانه قوه قضائیه داشته باشند.

کد خبر 6094742

دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد شعب محاکم عمومی و انقلاب استان کرمانشاه
  • قضات تصمیمات و احکام خود را با پیوست رسانه‌ای همراه کنند
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • سند تحول قضایی به مثابه قانون اساسی و نقشه راه دستگاه قضایی است
  • عملکرد مطلوب و رو به رشد محاکم عمومی و انقلاب کرمانشاه
  • تشکیل کارگروهی برای رفع مشکلات کارکنان قضایی و قضات هرمزگان
  • رئیس سازمان زندان‌ها از زندان میناب بازدید کرد
  • مشکلات و مسائل زندان و زندانیان قابل انفکاک از دستگاه قضائی نیست
  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال