Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@22:53:42 GMT

افزایش قطعی های پراکنده برق و پاسخگو نبودن مرکز فوریتها

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۱۱۲۴

افزایش قطعی های پراکنده برق و پاسخگو نبودن مرکز فوریتها

امروز در حالی که هنوز دومین ماه سال به طور کامل سپری نشده و تا زمان آغاز پیک مصرف برق تابستان فاصله داریم، افزایش تعداد قطعی های پراکنده برق، انتقاد مردمی را در پی داشته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، پیش بینی می شود پیک مصرف برق تابستان امسال در روزهای گرم تیرماه و یا مردادماه به ثبت برسد و در حالی که تا آغاز تابستان هنوز بیش از یک ماه فاصله داریم، قطعی های پراکنده برق در نقاط مختلف کشور از جمله استان تهران، انتقاد مردم را در پی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد زیادی از شهروندان تهرانی در تماس با خبرگزاری تسنیم از قطعی های پراکنده برق در روزهای اخیر و از جمله امروز گلایه داشته اند و پاسخگو نبودن شماره مرکز فوریت های برق (121) نیز که در بیشتر تماس ها، مردم با بوق اشغال ممتد مواجه می شوند، موجب نارضایتی مشترکان برق شده است.

در سامانه (اپلیکیشن) برق من (برق ایران) نیز که تاکنون بیش از یک میلیون مشترک خانگی آن را نصب کرده و برای اطلاع از قبوض و حتی خاموشی های خود از آن استفاده می کنند، امکان ثبت بروز خاموشی وجود دارد؛ اما در ردیف های علت بروز خاموشی و زمان رفع خاموشی، مشترکان شاهد نمایش هیچ داده ای نیستند.

طبق گزارش های مردمی، در برخی مناطق غرب استان تهران، خاموشی های امروز رکورد عبور از مرز 3 ساعت را به ثبت رسانده و قطع شدن همزمان آب شرب در آپارتمان های چندین طبقه به علت خاموش شدن پمپ ساختمان در نبود برق، مشکلاتی را برای این دسته از شهروندان به وجود آورده است.

اگرچه طبق اظهارات مدیران وزارت نیرو و توانیر، هنوز هیچ گونه نوبت بندی و خاموشی های برنامه ریزی شده در سطح کشور اجرایی نشده است اما خاموشی های مقطعی و پراکنده که افزایش یابد، مردم خاموشی های نوبت بندی شده و با اطلاع قبلی را به شرایط قطعی های غافلگیر کننده برق ترجیح می دهند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صنعت برق ایران توانیر صنعت برق ایران توانیر قطعی های پراکنده برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۱۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت شدید فشار آب شهرستان رودبار، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ احمد گلباغی گفت: به دلیل تعمیر شبکه برق تاسیسات آب رسانی شهرستان رودبار، مشترکان آب سراسر این شهرستان، از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه تا غروب امروز با افت شدید فشار و یا قطعی آب مواجهند.

وی با بیان اینکه افت فشار و یا قطعی آب در مناطق بالادست این شهرستان ممکن است تا فردا صبح ادامه یابد ، از شهروندان رودبار خواست با مدیریت مصرف و ذخیره مقداری آب، با متخصصان امر همکاری کنند.

دیگر خبرها

  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده
  • استقرار جوی پایدار در البرز تا چهارشنبه/ دمای هوا افزایش می‌یابد
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • شرایط ناپایدار برای مناطق غربی و جنوبی لرستان
  • افت شدید فشار آب شهرستان رودبار، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • افزایش بهره وری موقوفات در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد/ از دانشمندان ایرانی حمایت می‌کنیم