Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرماند سپاه ناحیه امیرالمومنین(ع) شهرک صدرا گفت: بسیجیان روزانه با مراجعه به درب منازل یا از طریق تماس تلفنی نسبت به پبگیری امور بیماران کرونایی اقدام و بعد از شناسایی آن‌ها را به مرکز بهداشت معرفی می‌‌کنند. - اخبار استانها -

سرهنگ علی همتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز اظهار داشت: ناحیه مقاومت حضرت امیرالمومنین(ع) همزمان با شروع موج چهارم کرونا و همراه با دیگر نواحی سپاه فجر فارس اقدام به شناسایی رصد و بیماریابی بیماران کرونایی در سطح شهر صدرا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بسیجیان روزانه با مراجعه به درب منازل یا از طریق تماس تلفنی نسبت به پبگیری امور بیماران کرونایی اقدام کرده و بعد از شناسایی آن‌ها را به مرکز بهداشت معرفی می‌کردند.

همتی با بیان اینکه در همین راستا هم این ناحیه با همکاری پایگاه‌های مقاومت اقدام به تهیه و توزیع سبدهای کالا و بسته‌های معیشتی غذا مرغ و گوشت گرم میان نیازمندان کرده تصریح کرد: این کار با همت و همکاری خیران معتمدان و اعضای پایگاه‌های مقاومت در سطح شرک جدید صدرا انجام شده است.

تهران| بستری 25 درصد بیماران کرونایی در بخش‌های مراقبت‌های ویژه‌روند با ثبات کرونا در 25 استان /80 درصد بیماران پیک چهارم به کرونای انگلیسی مبتلا هستند80 درصد بیماران کرونایی در سیستان‌و‌بلوچستان ‌به ویروس جهش یافته مبتلا شده‌اند

به گفته فرمانده سپاه ناحیه امیرالمومنین(ع) شهر جدید صدرا مجموعه ناحیه مقاومت امیرالمومنین(ع) شهر جدید صدرا با همکاری خیران، نیکوکاران و معتمدان اقدام به تهیه 2 هزار بسته سبد معیشتی و توزیع در لیالی قدر کرد.

وی گفت: این ناحیه با همکاری مهدیه شهدای عشایر و مجموعه گرین‌لند شرکت عمران صدرا و شهرداری این شهر جدید در شب 21 رمضان 2 هزار و 500 غذای گرم تهیه و میان نیازمندان توزیع کرد.

همتی افزود: با همکاری گروه‌های جهادی و بنیاد مستضفعان در عید سعید فطر هم اقدام به تهیه 20 تن برنج ایرانی و میان گروه‌های جهادی استان جهت استفاده در بسته‌های معیشتی توزیع کرده است.

انتهای پیام/424/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیماران کرونایی امیرالمومنین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۱۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، متخصص جراحی مغز و اعصاب در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور گفت: آقایی ۴۱ ساله با شکایت افت هوشیاری به اورژانس مرکز مراجعه کرد و پس از معاینه اولیه و با توجه به شرح حال اخذ شده و اقدامات تشخیصی صورت گرفته، تشخیص خونریزی مغزی به دنبال آنوریسم مغزی داده شد که بلافاصله بیمار تحت عمل جراحی قرار گرفت.    دکتر معراج فروغی اصل با اشاره به اینکه این نوع بیماران در گذشته برای معالجه به مشهد اعزام می‌شدند، افزود: انجام عمل جراحی درمان خونریزی جزء عمل‌های پرخطر بوده و آمار مرگ و میر آن بسیار بالاست، اما این عمل جراحی در بیمارستان حکیم به طور موفقیت آمیز انجام و بیمار با وضعیت عمومی مناسب و بهبودی نسبی از بیمارستان مرخص شد.   وی تصریح کرد: به همت مسئولین بیمارستان امکانات و تجهیزات لازم برای انجام عمل‌های مشابه و مراقبت‌های ویژه از این بیماران در این مرکز مهیا شده است و همشهریان و بیماران نیازمند دیگر نیازی به مراجعه به مشهد و سایر استان‌ها ندارند.

دیگر خبرها

  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت
  • توسعه صدرا با هم افزایی مدیران شتاب می‌گیرد
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس
  • انجام بیش از ۳۰۰ هزار آزمایش کلرسنجی توسط شرکت آبفای یزد
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • مبارزه با بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است