Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تمرین ملی‌پوشان‌ واترپلوی ایران پس از یک سال و نیم تعطیلی زیر نظر الکساندر چیریچ در حال پیگیری است.

الکساندر چیریچ، سرمربی تیم درخصوص شرایط و آمادگی ملی‌پوشان پس از یک سال و نیم تعطیلی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا شرایط یک مقدار پیچیده است. در این مدت بازیکنان تمرینات جدی نداشتند و در حال حاظر نیز منتظر نرمال شدن شرایط هستیم تا نفرات دیگر ما از شهرستان‌ها بیایند که با تیم کامل اردوی خود را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باید تقویم آسیا و تقویم سالانه ما مشخص شود تا بتوانیم با توجه به آن برنامه ریزی مناسبی انجام دهیم. امیدوارم در مسابقات پیش رو موفق شویم.

او در درباره سطح آمادگی ملی پوشان و زمان بازگشت آمادگی آنها به شرایط مد نظرش‌ افزود: برای شرایط بدنی و آمادگی جسمانی باید بگویم حدودا شش ماه کافی است، اما برای رسیدن به شرایط آمادگی در مسائل تاکتیکی و تکنیکی باید تجربه به دست آوریم که یک تا دو ماه بیشتر از آمادگی جسمانی طول می‌کشد. اگر خوشبینانه بگویم تا دو ماه بیشتر نسبته به مسائل جسمانی آماده خواهیم شد. امیدواریم به شرایط خوبی برسیم تا در مسابقات هم موفق باشیم.

سرمربی تیم ملی واترپلوی ایرا در پاسخ به این سوال که آیا بین نفرات فعلی استعدادهای جدیدی را برای بازی در لیگ های خارجی داریم یا خیر اظهار داشت: نفرات فعلی باید خودشان کیفیت‌شان را به نمایش بگذرارند ما باید به این‌ موضوع افتخار کنیم‌ که در رشته‌ای چون واترپلو موفق شدیم بازیکنانی را راهی لیگ‌های خارجی کنیم. رسیدن به سطحی که تیم‌های اروپایی شما را بخواهند در واترپلو راحت نیست.

چیریچ عنوان کرد: مهدی، حامد، شایان و ارشیا بازیکنانی بودند که در بازی‌های آسیایی جاکارتا خودشان را نشان دادند و بلافاصله هم پیشنهادهایی از لیگ‌های خارجی دریافت کردند. فدراسیون و اهالی‌ ورزش باید به این مهم افتخارکنند.

وی درباره ارزیابی‌اش از شرایط ملی پوشان با توجه به دوری طولانی مدت از تمرینات گفت: درست می‌گویید و من خوشحالم که اخبار واترپلو را دنبال می‌کنید. ترکیب ما پس از بازی‌های آسیایی جاکارتا جوان‌تر شده و امیدوار هستیم، در این مدت زمان باقی مانده نفرات فعلی را به همان تجربه تیم ۲۰۱۸ برسانیم. تا جایی که مطالعه داریم اگر بتوانیم اردو را ادامه دهیم شرایطمان نسبت به حریفان بد نیست.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که چه برنامه ویژه ای برای فصل پیش رو با توجه به شناخت بیشترش از واترپلوی ایران دارد، تصریح کرد: مهم‌ترین و ‌ویژه‌ترین چیز که همیشه‌ به آن اشاره داشتم توجه به رده‌های پایه است. کارهایی شد ولی فعلاً ناقص است. ما باید روی رده نوجوانان و نونهالان ‌کار کنیم. نمی‌شود از ۱۷ تا ۲۰ سالگی یک بازیکن را به سطح بالایی رساند. باید از ابتدا کارها اصولی انجام شوند. این کار نباید مقطعی باشد و خانوادها فقط در تابستان‌ها فرزندان خود را به استخرها بفرستند.

انتهای ‌پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی مازندران برای سفر رییس جمهوری

دریافت 47 MB کد خبر 6092822

دیگر خبرها

  • ۹۰ درصد استارت‌آپ‌ها محکوم به شکستند/عدم بازارسنجی علمی فعالیت‌های جدید و نو
  • ببینید | اعتصاب و تعطیلی بازار طلای تهران صحت دارد؟
  • آمادگی مازندران برای سفر رییس جمهوری
  • پرتاب به آینده با اینترنت ۵.۵G | چینی ها استارت زدند
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در استیج اینوتکس بررسی می شود