Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان گفت: نمی توانم درباره تمدید دوره 5 روزه بررسی صلاحیت ها الان اعلام نظر کنم؛ اگر در جلسه عصر امروز شورای نگهبان به جمع‌بندی رسیدیم، نتایج اعلام خواهد شد اما اگر به جمع بندی نرسیم، دوره 5 روزه تمدید خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: هنوز به هیچ نظر نهایی در شورای نگهبان درباره داوطلبان نرسیده‌ایم و چرا که باید تک‌تک پرونده‌ها بررسی شود و نظرات کارشناسی و مراجع رسمی را ملاحظه کنیم از همه‌ی دوستان و علاقه‌مندان درخواست می‌کنیم که از انتشار شایعات درباره صلاحیت‌ها بپرهیزند و اگر ما به جمع‌بندی برسیم، حتما اعلام خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کدخدایی بیان داشت: امروز دومین جلسه شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد. در این جلسه مانند جلسات قبل، اسناد و مدارک پرونده‌ها مطرح و اعضای محترم، نظرات و مباحث خود را بیان کردند.
سخنگوی شورای نگهبان بیان داشت: بعد از ظهر هم جلسه عمومی شورای نگهبان برگزار خواهد شد، اگر لازم باشد جلسات دیگری هم خواهیم داشت تا رسیدگی‌ها انجام شده و تا موعد قانونی، نتایج را اعلام کنیم.
منبع: تسنیم برچسب ها: عباسعلی کدخدایی

منبع: خرداد

کلیدواژه: عباسعلی کدخدایی شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۳۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شورای نگهبان به اظهارات روحانی درباره دلایل رد صلاحیتش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری امروز خود در پاسخ به پرسش دیگری درباره اظهارات اخیر حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود تاکید کرد: بررسی صلاحیت خبرگان رهبری با فقهای شورای نگهبان است و تاکید عزیزان نیز همیشه بر اجرای قانون بوده است؛ این حرفها تازگی ندارد ظاهراً برخی وقتی تایید می‌شوند سطح درک شورای نگهبان بالاست و وقتی رد می‌شوند حرف دیگری دارند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902994

دیگر خبرها

  • واکنش شورای نگهبان به اظهارات روحانی
  • سخنگوی شورای نگهبان: رد صلاحیت حسن روحانی دلایل متعدد دارد / ایرادات به لایحه حجاب پابرجاست
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد/ تمهیدات شورای نگهبان برای انتخابات الکترونیک/ آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد / آخرین خبرها از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • واکنش شورای نگهبان به اظهارات روحانی درباره دلایل رد صلاحیتش
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • توضیحات مهم سخنگوی شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب/ تشکیل سازمان «سپند» تأیید شد
  • آغاز نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان/ زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین شد/ دلایل متعددی برای رد صلاحیت حسن روحانی وجود دارد