Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@01:37:20 GMT

تعریض محور سراوان به امامزاده هاشم آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۷۳۸۸

تعریض محور سراوان به امامزاده هاشم آغاز شد

فریبرز مرادی امروز در حاشیه آغاز عملیات اجرای تعریض محور سراوان امام‌زاده هاشم رشت، با اشاره به حائز اهمیت بودن تعریض این پروژه، اظهار کرد: فاز نخست عملیات اجرایی تعریض محور سراوان به سمت امام‌زاده هاشم با هدف ارتقای ایمنی راه‌ها و روان‌سازی ترافیک بااعتباری بالغ‌بر۴۶۰ میلیارد ریال آغاز گردید.

وی طول اجرای  پروژه تعریض سراوان به امام‌زاده هاشم را ۱۳ کیلومتر اعلام کرد و افزود: با اتمام آن ، عملیات اجرایی فاز دوم در مسیر بلعکس نیز از محور امام‌زاده هاشم به سمت سراوان شروع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با بیان اینکه گیلان دارای ۶۸کیلومتر آزادراه، و ۴۸۶کیلومتر بزرگراه است، گفت: ۳۰۱کیلومتر راه اصلی، ۱۰۵۵ کیلومتر راه فرعی و ۹۲۵۵کیلومتر راه روستایی در استان وجود دارد.

مرادی با بیان اینکه گیلان از استان‌های مهم در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای کشور است، تصریح کرد: راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان همه‌ساله خدمات شایانی را در بخش‌های مختلف به کاربران جاده‌ای ارائه می‌کند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: استان گیلان گیلان سراوان امامزاده تعریض راه مدیرکل راهداری گیلان امام زاده هاشم جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۷۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش

بنا بر اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم،  با توجه به اجرای عملیات عمرانی در محدوده تقاطع باغیک_تفرش و جاده قدیم سلفچگان _ساوه، تا پایان خردادماه امسال، در این تقاطع محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

 از رانندگان محترمی که از محل اجرای طرح تردد می‌نمایند، درخواست می‌شود ضمن رعایت کامل جوانب ایمنی، تعامل لازم با مجریان پروژه را لحاظ فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • نوسازی ۷۲ هزار دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای
  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد
  • هدف گذاری برای تقویت مناسبات ترانزیت جاده ای بین ایران و ازبکستان
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال