Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@22:44:33 GMT

شرکت ۲۲ هزار خیر همدانی در پویش «مدرسه‌سازی»

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۸۲۸۷

شرکت ۲۲ هزار خیر همدانی در پویش «مدرسه‌سازی»

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی فراهانی پیش از ظهر امروز در انتخابات اعضای هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان همدان به عملکرد دو ساله هیأت مدیره پرداخت و اظهار کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته در حال حاضر ۷۱ پروژه مدرسه‌سازی در دست اجرا است که شامل ۱۳۲ کلاس درس می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خیرین مدرسه‌ساز در سال گذشته ۴۲ میلیارد تومان تعهد کردند که خوشبختانه بالغ بر ۱۰۰ درصد آن محقق شده است بیان کرد: توانستیم پویش «مهر» را با ماه محرم آغاز کنیم و پویش «من مادرم؛ بچه‌های ایران فرزند من» در قالب طرح ملی «آجر به آجر» پیش رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان همدان خاطرنشان کرد: این مهم با واریز کمک‌های خرد مردمی ۱۶۲ میلیون تومان برای مدرسه سازی همراه با نهادینه شدن فرهنگ‌ شرکت آحاد مردم در مدرسه‌سازی حتی به اندازه سهم یک آجر همراه بود.

وی  با تاکید به اینکه در مجموع ۲۲ هزار نفر از خیرین مدرسه‌یار استان همدان در این دو پویش شرکت داشتند افزود: از ۸۷۸ خیر مدرسه‌ساز حقیقی و حقوقی در استان، ۲۳۲ نفر آنها صرفا مدرسه ساز هستند.

انتهای پیام/89026/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان پویش مدرسه سازی خیرین مدرسه مدرسه سازی مدرسه ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۸۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز چهارمحال و بختیاری گفت: حدود ۴۰۰ خیر مدرسه ساز و حدود ۸۲ پروژه نیمه فعال خیری در استان وجود دارد که نیازمند اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی است و انشاالله با همت خود خیرین به اتمام خواهند رسید.


به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، علی‌مردان مردانی امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به فعالیت مجمع خیرین مدرسه ساز استان، اظهار کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز حدود ۲۵ سال است فعالیت می‌کند و از سال ۱۳۹۵ این فعالیت به‌صورت رسمی شکل گرفت.

وی ادامه داد: مجمع خیرین مدرسه ساز یک سازمان مردم نهاد است که وظیفه آن جذب و ترویج فرهنگ خیر در راستای ساخت و توسعه فضاهای آموزشی‌ست‌.

مدیر عامل خیرین مدرسه ساز چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: هر ساله جشنواره خیرین مدرسه ساز استانی، شهرستانی و مدرسه‌ای برگزار می‌شود که امسال در ۱۹ اردیبهشت شاهد بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان خواهیم بود.

مردانی تاکید کرد: خیرین مدرسه ساز متعهد شدند که ۶۴ میلیارد تومان در راستای توسعه و بهسازی مدارس هزینه کنند که بالای ۵۰ میلیارد آن محقق شده است.

وی اضافه کرد: حدود ۴۰۰ خیر مدرسه ساز و حدود ۸۲ پروژه نیمه فعال خیری در استان وجود دارد که نیازمند اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی است و انشاالله با همت خود خیرین به اتمام خواهند رسید.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز چهارمحال و بختیاری گفت: نحو مشارکت خیرین برعهده خود آن‌هاست ولی مجمع سعی کرده این مشارکت‌ها هدفمند و در جهت رفع مشکلات آموزش‌وپرورش باشد، بیشتر این مشارکت‌ها در مناطق محروم و کم برخوردار از جمله کوهرنگ و لردگان بوده است.

کد خبر 747911

دیگر خبرها

  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بام ایران
  • تاکید استاندار قم بر‌ حمایت از خیرین مدرسه‌ساز
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی