Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - در نشست مشترک مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با فرمانده انتظامی استان خوزستان، بر تداوم همکاری‌های دومجموعه تاکید شد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، حمیدرضا گلپایگانی در نشست با فرمانده انتظامی استان خوزستان، گفت: به روال معمول جابجایی هر دستگاه حفاری در جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی کشور با بکارگیری بیش از 100 دستگاه خودروهای سنگین و فوق‌سنگین و اکیپ‌های تخصصی صورت می‌گیرد که با توجه به حجم و وزن محموله‌های بعضا ترافیکی، نیاز مبرم به هماهنگی، همکاری و همراهی پلیس راهور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همکاری پلیس موجب آسان‌سازی تردد و متعاقب آن کوتاه شدن زمان جابجایی و در نتیجه عملیایی شدن زودهنگام دکل حفاری و تولیدی شدن چاه می‌شود که هر یک روز تسریع در انجام کار از نظر حفظ، نگهداشت و افزایش تولید و ایجاد درآمد اقتصادی برای کشور بسیار بااهمیت است.
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: از سوی دیگر ماموران نیروی انتظامی اعم از مرزبانان در مناطق مرزی و پلیس در مناطق شهری که دستگاه‌های حفاری و کارگاه‌های عملیاتی و پشتیبانی استقرار دارد هم‌افزایی و همکاری مطلوبی با کارکنان حراست شرکت همسو با حفاظت پرسنلی و فیزیکی و حفظ سرمایه‌های ملی دارند که جای قدردانی دارد.
گلپایگانی با بیان اینکه این شرکت بزرگترین شرکت حفاری در منطقه و کشور است و به عنوان زنجیره اصلی در فرآیند تولید نفت و گاز نقش محوری عهده‌دار است، بر تداوم و تقویت همکاری‌ها میان این سازمان با نیروی انتظامی تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ملی حفاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۰۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزرای دفاع ایران و بلاروس بر اجرای

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با همتای بلاروسی در حاشیه برگزاری اجلاس آستانه قزاقستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی در دیدار با همتای بلاروسی خود با اشاره به اهمیت جمهوری بلاروس در سیاست خارجی جمهوری اسلامی، گفت: دو کشور در مورد مسائل مهم منطقه‌ای و جهانی دارای دیدگاه مشترک هستند و همواره از اقدامات و مواضع یکدیگر حمایت می‌کنند.

وی با  اشاره به مسئله فلسطین به عنوان یک مسئله مهم جهانی، گفت: رژیم صهیونیستی علاوه بر نسل‌کشی و ارتکاب جنایت جنگی در یک اقدام تروریستی با حمله به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در سوریه کنوانسیون‌های بین‌المللی را زیرپا گذاشته و متعاقبا پاسخ ایران به این رژیم مطابق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد بود.

آشتیانی ادامه داد: انتظار ما از کشورهای دوست و مستقل این است که نقض آشکار قوانین بین‌المللی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های متنوع و مختلف دو کشور در حوزه‌های نظامی و دفاعی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای تقویت و ارتقای این همکاری‌ها تاکید کرد.

همچنین در این دیدار دوطرف بر به‌کارگیری ظرفیت‌های موجود و همکاری دوجانبه و ضرورت اجرای موافقت‌نامه‌های دفاعی و تخصصی تاکید کردند.

وزیر دفاع بلاروس نیز در این دیدار با اشاره به حمله نظامیان صهیونیست به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران این اقدام را زیر پا گذاشتن حقوق بین‌المللی توصیف و پاسخ محدود جمهوری اسلامی ایران به اقدام این رژیم را که متضمن مدیریت تنش و جلوگیری از گسترش آن بود، عاقلانه و مدبرانه توصیف کرد.

وی همچنین تاکید کرد: با وجود فشار و تحریم کشورهای غربی علیه این کشور، «مینسک» (پایتخت بلاروس) آمادگی خود برای توسعه و تقویت همکاری‌های دوجانبه در حوزه‌های مختلف اعلام می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • توسعه همکاری های دفاعی و نظامی ایران و هند 
  • اعلام آمادگی ایران برای همکاری دفاعی و امنیتی با هند
  • تاکید وزرای دفاع ایران و بلاروس بر اجرای
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • ایران و هند همکاری‌های دفاعی و نظامی را گسترش می‌دهند
  • توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی ایران و هند
  • وزیران دفاع ایران و قزاقستان دیدار کردند
  • وزرای دفاع ایران و قزاقستان دیدار و گفتگو کردند
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی