Web Analytics Made Easy - Statcounter

با برگزاری مراسم قرعه‌کشی مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا، مهلا مومن‌زاده حریفان خود را شناخت.

به گزارش ایسنا، مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا با حضور ۸۴  تکواندوکار از ۲۸ کشور از فردا (جمعه – ۳۱ اردیبهشت‌ماه) به مدت دو روز و به میزبانی "امان" اردن و در سالن "کمپینسکی" برگزار می‌شود تا تکلیف ۱۶ تکواندوکاری که از این رقابت‌ها سهمیه المپیک توکیو را به‌دست می‌آورند، مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهلا مومن زاده در وزن ۴۹- کیلوگرم و ناهید کیانی در وزن ۵۷- کیلوگرم هوگوپوشان کشورمان هستند که برای کسب سهمیه المپیک توکیو در این رقابت‌ها به مصاف حریفان خود می‌روند.

فردا (جمعه – ۳۱ اردیبهشت‌ماه) و در روز نخست این رقابت‌ها، مبارزات اوزان ۴۹- و ۶۷- کیلوگرم زنان و ۶۸- و ۸۰- کیلوگرم مردان انجام می شود که مهلا مومن زاده به عنوان اولین نماینده کشورمان به شیاپ‌چانگ می‌رود.

براساس قرعه‌کشی انجام شده مهلا مومن‌زاده، نایب قهرمان جهان  ابتدا پس از یک دور استراحت باید با برنده رقابت  نماینده فلسطین و امارات مبارزه کند و پس از آن در مرحله نیمه نهایی به مصاف یکی از نمایندگان لبنان، سوریه یا چین تایپه می‌رود؛ مهلا با شکست رقیب خود در این مرحله و راهیابی به فینال می‌تواند سهمیه المپیک توکیو را بدست آورد.

تکواندوکارانی که به فینال این دوره از رقابت‌ها راه پیدا کنند می‌توانند جواز حضور در بازی‌های المپیک توکیو را به‌دست آورند.

روز شنبه – یکم خردادماه و در روز دوم، رقابت‌های اوزان ۵۷- و ۶۷+ کیلوگرم زنان و ۵۸- و ۸۰+ کیلوگرم مردان برگزار خواهد شد که ناهید کیانی تکواندوکار کشورمان است.

هدایت این نفرات برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور به عنوان مربی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مهلا مومن زاده المپیک توکیو سهمیه المپیک رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۲۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مسابقات انتخابی زون آسیا به منظور توزیع سهیمه باقی مانده المپیک در سطح قاره آسیا از امروز در فجیره امارات آغاز شد و در اسلحه فلوره بانوان زهرا کارگر ملی‌پوش یزدی در مرحله مقدماتی با ۵ باخت و یک برد از صعود به مرحله بالاتر بازماند.

زهرا کارگر در جدول رده بندی از بین ۱۴ شمشیرباز در جایگاه دوازدهم ایستاد.

قهرمان مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا در هر بخش صاحب سهمیه المپیک می‌شود.

دیگر خبرها

  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • ابهام در اعزام «الناز رکابی» به مسابقات سنگنوردی گزینشی المپیک
  • قضاوت سلطان‌زاده در گزینشی نهایی کشتی المپیک
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک
  • رضایی: المپیکی شدن امامی و آذرپیرا تصمیم درست و عادلانه بود