Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره بعدی که از طرفداری کارت آیکان دریافت می کند، فرشاد پیوس است.

فرشاد آقای گل! کسی که با پیراهن پرسپولیس کارهای بزرگی انجام داد. اسطوره ای که یکی از بزرگترین و بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال ایران است نه تنها باشگاه پرسپولیس. فوتبال برای پیوس از راه آهن، تیمی که با کج سلیقگی مسئولین نابود شد، آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیوس در اوج جوانی خود 3 فصل با لباس راه آهن بازی کرد و در آن سالها موفق به زدن گل های مهمی برای این تیم شد. پس از راه آهن، شاهین تهران و نیروی هوایی باشگاه هایی بودند که پیوس در آنها توپ زد، البته که او در هردو تیم فقط یک فصل بازی کرد و با توجه به تعداد بازی هایی که برای این تیم ها انجام داد، رکوردهای بی نظیری نیز ثبت کرد. اما پس از حضور در شاهین، وقت تغییر بزرگ برای فرشاد پیوس فرا رسیده بود. او راهی پرسپولیس شد و در اولین دوره حضورش در این تیم با لباس سرخپوشان پایتخت در 69 بازی موفق به زدن شصت گل شد. نمایش های درخشان پیوس باعث شد تا او مورد توجه تیم های خارج از کشور قرار بگیرد و او به یکباره به الاهلی قطر پیوست. پیوس دوری از پرسپولیس را تحمل نکرد و پس از یک سال بازی در تیم الاهلی، به پرسپولیس، خانه اصلی خود برگشت. سرانجام در 20 تیرماه 1376، در بازی دربی استقلال و پرسپولیس فرشاد پیوس آخرین بازی خود با لباس سرخ پرسپولیس را انجام داد و پس از آن کفش هایش را آویخت. خداحافظی پیوس از فوتبال یکی از خاطره انگیز ترین مراسم های خداحافظی در تاریخ فوتبال ایران بوده است. در این بازی، هواداران استقلال نیز ایستاده پیوس را تشویق کردند. به سراغ کارت های فرشاد پیوس می رویم.

اولین کارت پیوس به دوران حضورش در راه آهن مربوط است. جایی که او فوتبالش را آغاز کرد. دومین کارت فرشاد پیوس به پرسپولیس ارتباط دارد. تیمی که او بهترین گلزن تاریخش است. پیوس با زدن 153 گل برای پرسپولیس، بهترین گلزن تاریخ این باشگاه است. این رکورد پیوس سالهاست که دست نخورده باقی مانده و اگرچه در تاریخ پرسپولیس مهاجمان بزرگ زیادی بعد از پیوس لباس این تیم را برتن کرده اند اما هیچکدام از آنها حتی نزدیک به فرشاد نیست. جالب است بدانید که پیوس 5 بار در مسابقات فوتبال باشگاه های تهران و 2 بار در مسابقات لیگ کشور آقای گل شده است. همچنین این بازیکن با سیزده هت تریک، از این لحاظ در میان بازیکنان تاریخ پرسپولیس در صدر قرار دارد. سومین کارت این اسطوره نیز به دوران او با لباس ملی مربوط است، جایی که در 34 بازی موفق به زدن 18 گل شده است. در مورد پیوس خیلی آمار و ارقام می توان نوشت اما اکنون زمان پرداختن به کارت این بازیکن است. این شما و این کارت آیکان فرشاد پیوس.

طرح کامل کارت آیکان مومنت فرشاد پیوس فرشاد پیوس

"نکته: طرفداری در ریتینگ های داده شده دقت به خرج داده اما این نمرات شاید در برخی نقاط و اندکی در مغایرت با واقعیت باشند"

برای مشاهده کارت بالا با کیفیت بیشتر اینجا کلیک کنید

برای مشاهده کارت مید فرشاد پیوس با کیفیت بالاتر اینجا کلیک کنید

برای مشاهده کارت بیس فرشاد پیوس با کیفیت بالاتر اینجا کلیک کنید

دیگر نکته قابل ذکر این است که طرفداری در انتشار این کارت ها ترتیب خاصی در نظر ندارد و مقیاس سنجش کارت ها، ریتینگ های داده شده است

بیشتر بخوانید

در نوروز 1400 با طرفداری؛ رونمایی از کارت آیکان اساطیر فوتبال ایران رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر اول، علی دایی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر دوم، علی کریمی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر سوم، علی جباری رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر چهارم، مهدی مهدوی کیا رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر پنجم، خداداد عزیزی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر ششم، ناصر حجازی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر هفتم، علی پروین رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر هشتم، نادر محمدخانی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر نهم، پرویز قلیچ خانی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر دهم، محمد خاکپور رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر یازدهم، جواد زرینچه رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر دوازدهم، احمدرضا عابدزاده رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر سیزدهم، فرهاد مجیدی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر چهاردهم، کریم باقری رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر پانزدهم، مهرداد میناوند رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر شانزدهم، علی انصاریان رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر هفدهم، جواد نکونام رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر هجدهم، حسین کلانی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر نوزدهم، همایون بهزادی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر بیستم، آندرانیک اسکندریان رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ سیروس قایقران رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ عزیز اصلی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ ایرج دانایی فرد رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ یحیی گل محمدی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ حسن روشن

اخبار داغ 

تجاوز پدر بابک خرمدین به دخترش آرزو / اعترافاتش دروغ است + فیلم گفتگوی اختصاصی برترین های قرن با محمدرضا مهدوی: تکلیف هافبک دفاعی معلوم است، آس آسیا، سلطان کریم باقری! جلسه کمیته انضباطی سرخابی ها ساعت 9:30 صبح | شادی آل کثیر از دستور کار خارج شد مهدی طارمی طبق معمول درخشید! | یک خبر کاملا تکراری از پرتغال کریستیانو رونالدو: نمی توانم بیشتر از این خوشحال باشم جانلوییجی بوفون و فتح کوپا ایتالیا با پدر و پسر کیه زا!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران فرشاد پیوس راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از آیپد پرو M۴؛ باریک‌ترین محصول تاریخ اپل/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اپل امروز در رویداد معرفی آیپدهای خود، از گران‌ترین و پیشرفته‌ترین تبلت خود یعنی آیپد پرو رونمایی کرد. این آیپد در دو اندازه ۱۱ اینچی و ۱۳ اینچی عرضه خواهد شد. همچنین جالب است بدانید که اپل، آیپد پرو را باریک‌ترین محصول تاریخ خود می‌نامد، چرا که ضخامت آن ۵.۱ میلی متر است.

آیپد پرو از تراشه جدید اپل به نام M۴ بهره می‌برد، این در حالی است که لپ‌تاپ‌های اپل در حال حاضر با تراشه‌های M۳ ساخته و عرضه می‌شوند. به گفته اپل تراشه M۴ یک تراشه فوق‌العاده قدرتمند برای هوش مصنوعی است.

همچنین آیپدهای پرو، نوع جدیدی از نمایشگر OLED را خواهند داشت. فناوری به‌کار رفته در این صفحه نمایش، همان فناوری است که در آیفون‌ها دیده می‌شود اما توسعه یافته‌تر؛ در نتیجه صفحه نمایش‌های آیپد پرو، وضوح بیشتری نسبت به مدل‌های قدیمی خواهند داشت. برای ساخت این صفحه‌نمایش‌ها، فناوری OLED توسعه یافته و با نام Ultra Retina XDR معرفی شده است.

امروز در رویداد رونمایی از تبلت‌های اپل، در کنار آیپد پرو از آیپد ایر و قلم اپل نیز رونمایی شد. این‌ دو سری آیپد اولین مدل‌های جدید آیپد هستند که اپل از اکتبر ۲۰۲۲ عرضه کرده است. اپل از زمان عرضه آیپدها در سال ۲۰۱۱ بروزرسانی در خط تولید خود نداشت، اما امروز با رونمایی از این آیپدها، طرفداران خود را غافلگیر کرد. گفته شده است که از هفته آینده آیپدها در فروشگاه‌ها عرضه خواهد شد.

منبع: cnbc

۲۲۷۳۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904020

دیگر خبرها

  • هری کین: رونالدو بهترین تمام‌کننده تاریخ فوتبال است
  • ذوالفقارنسب: لیگ برتر با هزینه‌های نجومی، از نظر فنی ضعیف است
  • انتخاب هری کین: کریستیانو رونالدو بالاتر از مسی بهترین تمام‌کننده تاریخ فوتبال است
  • فرشاد پیوس دست‌نیافتنی‌تر می‌شود
  • تابوشکنی در فوتبال ایران؛ ورود آقایان ممنوع!
  • برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران / برگزاری پرسپولیس - سپاهان فقط با حضور هواداران زن
  • رونمایی از آیپد پرو M۴؛ باریک‌ترین محصول تاریخ اپل/ عکس
  • رئیس فیفا: لیگ MLS از تاثیر لیونل مسی بیشتر استفاده کند؛ آیا آمریکا بازیکنان بزرگی دارد؟
  • کاسانو: توتی و باجو بهترین بازیکنان شماره ۱۰ در تاریخ فوتبال ایتالیا هستند
  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران