Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@20:54:50 GMT

افزایش 60 درصدی پهنای باند اینترنت در زنجان

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۳۵۹۷

افزایش 60 درصدی پهنای باند اینترنت در زنجان

حامد سرائی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا کسب و کارهای مجازی رونق خوبی داشته است و قابلیت‌های این فضا برای عموم مردم شناخته شد.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با اشاره به اینکه در ایام کرونا، پهنای باند مصرفی اینترنت استان 60 درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: همچنین در این ایام مرسولات پستی در استان دو برابر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش دوبرابری پهنای باند ورودی به استان افزود: علاوه بر اقدامات صورت گرفته در روستاها نیز شاهد جهش بالای ارائه خدمات بودیم.

سرائی با اشاره به بهره‌مندی 87 درصد از روستاهای بالای 20 خانوار استان از اینترنت پرسرعت گفت: خوشبختانه روند اینترنت دهی به روستاها مطلوب بوده و با قوت انجام می‌شود.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با بیان اینکه در ایام شیوع کرونا اداره کل پست استان نیز اقدامات قابل توجهی در بحث ارسال مرسولات داشته است، افزود: در این ایام پست با بسیج همه امکانات و نیروی انسانی برای خدمت‌رسانی به مشتریان پای کار آمد و در این مدت حجم مرسولات وارده و صادره به استان افزایش قابل توجهی یافته که این خدمات در جای خود بسیار ارزنده است.

سرائی گفت: راه‌اندازی خط مستقیم مبادله زنجان به تبریز با محوریت هاب پستی شمال غرب کشور از اقدامات شایسته شرکت ملی پست در تسریع توزیع مرسولات مشتریان است.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: فناوری اطلاعات اینترنت استان زنجان ارتباطات پست مرسوله خط مستقیم افزایش پهنای باند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۳۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلطانی با بیان اینکه تا اواسط این هفته بارندگی برای استان پیش بینی نشده است، گفت: تا روز سه شنبه این هفته دمای هوا نیز به صورت تدریجی افزایش و از روز چهارشنبه تا آخر هفته دمای هوا در اغلب مناطق استان کاهش می‌یابد و هوا خنک خواهد شد.

وی افزود: دمای فعلی شهر زنجان ۱۲ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

کارشناس هواشناسی استان با اشاره به میزان نوسان دمای شهر‌های استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان چهار و ۲۵ درجه، ابهر چهار و ۲۵، خرمدره ۶ و ۲۳ درجه، آب‌بر ۱۴ و ۲۹ درجه، قیدار ۶ و ۲۱ درجه، سلطانیه ۲ و ۲۳ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۲۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در نهاوند
  • سهم چهار درصدی موتورسواران از تصادفات استان زنجان
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان
  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت
  • انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری