Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@13:29:13 GMT

نیاز ضروری اصفهان به پیست اختصاصی اسکیت

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۴۵۵۸

نیاز ضروری اصفهان به پیست اختصاصی اسکیت

ایسنا/اصفهان رئیس هیئت اسکیت استان اصفهان با اشاره به ظرفیت و پتانسیل موجود در اصفهان گفت: درخواست تمامی خانواده‌ی اسکیت استان، داشتن یک پیست استاندارد اختصاصی است و تلاش می‌کنیم در اولین فرصت این خواسته‌ی ضروری را محقق کنیم.

وحیدکرم پور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه در گذشته به تمامی رشته‌های اسکیت، نگاه یکسانی نشده و به برخی از رشته‌ها بهایی داده نشده است، به دنبال آن هستیم تا با کمک کارشناسان و افراد با تجربه، به کل تیم‌ها و رشته‌ها نگاه یکسانی داشته‌باشیم و با توجه به پتانسیل زیادی که اسکیت استان دارد، امیدوارم بتوانیم این استعدادهای بالقوه را بالفعل کنیم تا اسکیت استان روزهای درخشان و بهتری را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی صحبت‌هایی که با مدیر کل ورزش و جوانان و همچنین رئیس فدراسیون اسکیت داشتم، قرار شد با برخی شرکت‌ها به عنوان اسپانسر، در خصوص احداث پیست اختصاصی وارد مذاکره شویم چرا که بیشتر استان‌های کشور دارای پیست هستند و استان اصفهان که بعد از تهران بیشترین ورزشکار اسکیت را دارد، از داشتن پیست تخصصی محروم است.

کرم پور ادامه داد: ماموریت ما طی چهار سال پیش رو، توسعه‌ی فعالیت رشته‌های ورزشی اسکیت در بخش‌های مختلف از جمله همگانی، قهرمانی، حرفه‌ای و رشد و ترویج فضای اخلاقی، توانمندسازی منابع انسانی، توسعه امکانات و تجهیزات، بهره‌مندی از ظرفیت مردمی، بخش خصوصی و سازمان‌های دولتی و غیردولتی است.

رئیس هیئت اسکیت استان اصفهان اضافه کرد: همچنین بسترسازی زیرساخت‌ها با هدف بهره‌گیری و بهره‌وری از ظرفیت بالقوه، گسترش و بهبود کمی و کیفی همگانی کردن اسکیت در استان، استعدادیابی و توسعه ورزش قهرمانی و بهبود حرفه‌ای اسکیت استان، توسعه روابط برون استانی، بهبود ساختار آموزش و پژوهش و افزایش و تنوع منابع مالی، ایجاد شرایط پایدار اقتصادی و سرمایه گذاری بخش خصوصی در اسکیت از اهدافی است که به دنبال اجرایی کردن آن خواهیم بود.

وی افزود: درست است که در شرایط فعلی پرافتخارترین استان کشور در زمینه اسکیت هستیم؛ اما برای تداوم این مسئله باید بتوانیم در زمینه‌ی استعدادیابی نیز برای آینده بذرهای خوبی بکاریم، شناسایی عوامل موفقیت راه رسیدن به قله افتخار هموار می‌کند و استعدادیابی راهی منطقی، کوتاه و مقرون به صرفه برای حضور موفقیت‌آمیز در صحنه‌های بین‌المللی است و با نگاه ویژه‌ای که فدراسیون به این مسئله دارد استعدادیابی را در اولویت کاری قرار می‌دهیم.

کرم پور گفت: توجه به بانوان یکی دیگر از موضوعاتی است که به طور قطع با جدیت برنامه‌های آن‌ها را دنبال خواهیم کرد. امروزه چهل درصد از مدال‌های رنگارنگ به بانوان اختصاص دارد و اگر بتوانیم از این فرصت به خوبی استفاده کنیم، شک نکنید که بانوان سکوهای مختلف ورزش آسیا و جهان را به خود اختصاص خواهند داد. در رشته‌ی اسکیت نیز بانوان بیشترین آمار را به خود اختصاص داده‌اند و به دنبال استفاده بیشتر از این ظرفیت هستیم.

وی تاکید کرد: خوشبختانه در زمینه‌ی نیروی انسانی از بازیکن، مربی و داور گرفته تا نیروهای اجرایی منابع بسیار خوبی داریم که فدراسیون نیز به این موضوع اعتقاد دارد و رئیس فدراسیون نیز در صحبت‌های خود به این مسئله اشاره داشتند که به دنبال برپایی اردوهای ملی و مسابقات در اصفهان هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اسكيت استان اصفهان اسکیت استان ی اسکیت رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۴۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش قهرمان اسکیت ایران به مناسبت روز خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، در جشن روز ملی خلیج فارس که با اجرای برنامه های مختلف از جمله موسیقی ایرانی همراه بود، محمود نیکپور قهرمان اسکیت نمایشی ایران نیز به اجرای برنامه پرداخت که مورد توجه شرکت کننده در این جشن قرار گرفت.

اسکیت نمایشی یکی از رشته های پرطرفدار و جذاب در اسکیت است که ملی پوشان زیادی در کشور در این حوزه فعالیت می کنند و محمود نیکپور عنوان قهرمانی آن را در اختیار دارد.

کد خبر 6094346

دیگر خبرها

  • نمایش قهرمان اسکیت ایران به مناسبت روز خلیج فارس
  • نیاز چین به کالاهای کشاورزی و نفتی/ چینی‌ها به دنبال کالای باکیفیت هستند
  • زمان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل مشخص شد
  • نساجی به دنبال ذوب کردن آهن در اصفهان
  • حذف ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری
  • توجه به نیاز کارگران امری ضروری است
  • خودآگاهی و شناخت اجتماعی برای هدایت تحصیلی نیاز است
  • مهارت کاشی هفت‌رنگ اصفهان نشان جغرافیایی بین‌المللی دریافت کرد
  • ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود
  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی