Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، هوائی معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر تجهیز کارگاه توسط پیمانکار گفت: اداره کل راه و شهرسازی باید امکانات مورد نیاز پیمانکار را تا پایان اردیبهشت ماه تهیه کند و با تجهیز کارگاه عملیات اجرایی آغاز و تا ۱۵ روز آینده باید قسمتی از محور آسفالت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوائی افزود: در صورت وجود موانع فیزیکی مانند جابجایی تیر‌های برق و مباحث اجتماعی فرماندار شهرستان باید مسائل را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف کند.

بیشتر بخوانید

اولویت تخصیص اعتبار برای پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد در خراسان شمالی

معاون عمرانی استاندار گفت: در صورت عدم اجرای مصوبات موضوع در شورای فنی استان بررسی خواهد شد و پیمانکار مکلف به پرداخت جریمه روزانه ۱۰ میلیون تومانی خواهد شد.

هوائی افزود: هیچ بهانه‌ای قابل قبول نیست و کار‌ها باید با برنامه زمان بندی مشخص انجام شود.

 فرماندار شهرستان اسفراین هم گفت: از زمانیکه مقرر بود این پروژه کلنگ زنی شود بصوت مستمر از پروژه بازدید نموده و هر گونه تعارض اعلامی را حل و فصل کردیم.

مهدی کرامتی افزود: با ارتباط مستمر با ناظر و پیمانکار پروژه بدنبال شروع سریع و جدی عملیات عمرانی هستیم تا مردم شهرستان اسفراین از آثار و برکات این قطعه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/د

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تکمیل طرح های عمرانی توسعه جاده ای استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۴۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کارگر حین عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی شیراز جان باختند

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا جاویدی در تشریح این خبر گفت: پیش از ظهر شنبه حین انجام عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در میدان دولت ابتدای بلوار میثم، سه کارگر پیمانکار طرف قرارداد شهرداری منطقه ۵ به علت ریزش جداره مسیر حفاری در هنگام عملیات خاکبرداری دچار حادثه شدند.

سخنگوی شهرداری شیراز گفت: با حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی یکی از کارگران، زنده از زیر خاک بیرون کشیده شد، اما متأسفانه با وجود انجام عملیات، دو کارگر پیمانکار فوت کردند.

رضا جاویدی با ابراز تأسف از وقوع این حادثه و تسلیت به خانواده‌های متوفیان ادامه داد: اجساد کارگران فوت شده با نظارت مقام قضائی جهت انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل مربوطه شده است.

جاویدی گفت: شهرداری شیراز در راستای توسعه شبکه دفع آب‌های سطحی به منظور جلوگیری از آب گرفتگی معابر و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و مطالعات انجام شده، اقدام به اخذ پیمانکار برای اجرای پروژه لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی این محل کرده است.

کد خبر 6090171

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • ۲ کارگر حین عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی شیراز جان باختند
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • ‌فوت ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر