Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@23:26:56 GMT

احترام برومند زادروز احمدرضا احمدی را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۵۲۶۲

احترام برومند زادروز احمدرضا احمدی را تبریک گفت

احترام برومند با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش زادروز احمد رضا احمدی شاعر ، نمایش نامه نویس و نقاش ایرانی را شادباش گفت.

به گزارش برنا، احترام برومند بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در صفحه اینستاگرامش نوشت:

سلام دوستان عزیزم ، سی ام اردیبهشت ماه زادروز ( احمد رضا احمدی ) شاعر ، نویسنده و یکی از تاثیر گذارترین هنرمندان کشورمان در عرصه ، ادبیات ، شعر و موسیقی کودکان کشورمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‎اگر از دوستی و معرفت و افتادگی و خلق شیرین و طنز زیبای کلام و مهربانیش ، بخواهم بگویم ، خود یک کتاب میشود ، روز تولدش برای من و خانواده ام عزیز است و در خور تبریک و تهنیت به همه اهل ادب و شعر و شاعری و شیفتگان کتاب و نوشتن . دوست عزیزم ( احمد رضا - احمدی ) تولدتان مبارک به جای ( داود رشیدی ) هم که هیچوقت ، ( احمد رضا ) را فراموش نکرد ، تبریک میگویم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تئاتر تلویزیون ادبیات شعر کودکان خانواده ادبیات خانواده شعر کودکان موسیقی احمدرضا احمدی احترام برومند احمد رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۵۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان

ایسنا/سمنان معاون پارلمانی رئیس جمهور در سفر به سمنان به مقام والای شهدای گمنام ادای احترام کرد.

 سید محمدحسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور بدر سفر به سمنان به مقام شامخ شهید گمنام تدفین شده در استانداری سمنان ادای احترام کرد.

 در این برنامه نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان سمنان، شهردار سمنان، مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان و نورانی سرپرست اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، موسوی، شهردار سمنان و ...نیز حضور داشتند.

حضور در نمازجمعه سمنان و میز خدمت، بازدید از چند واحد صنعتی از جمله فروسیلیس سمنان، دیدار با مسوولان استان و....از جمله برنامه‌های معاون رئیس جمهور در سفر امروز به سمنان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دختر شاعر فلسطینی مانند پدرش کشته شد
  • شایعه عجیب درباره «شهریار»؛ با عالم غیب در ارتباط است!
  • تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»
  • استقبال شاعر «سلام فرمانده» از غزل رهبر انقلاب
  • شاعر سلام فرمانده به استقبال غزل رهبر انقلاب رفت
  • استوری احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • حمایت مردان آهنین از آلومینیوم مقابل پرسپولیس
  • (عکس) استوری خاص احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است