Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه دستاورد مهم سپاه و راهبردی در حوزه های پهپادی و پدافندی با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در آستانه فرا رسیدن سوم خرداد روز "مقاومت، ایثار و پیروزی" ، در مراسمی با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، از سه دستاورد مهم و راهبردی دفاعی و نظامی سپاه در حوزه های پهپادی و پدافندی رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هواپیمای بدون سرنشین فوق  سنگین و پهن پیکر " غزه " با تنوع ماموریت در حوزه های مراقبتی، رزمی و شناسایی و مداومت پروازی ۳۵ ساعت نخستین دستاورد دفاعی سپاه بود که سرلشکر سلامی از مراحل ساخت آن بازدید کرد.

 

این پهپاد سنگین در ماموریت رزمی قادر به حمل ۱۳ بمب تا شعاع  عملیاتی ۲ هزارکیلومتری  و  نیز حمل ۵۰۰ کیلوگرم انواع تجهیزات جمع آوری اطلاعات و سیگنالی نیز می باشد ؛ با اضافه شدن این پهپاد به ناوگان پهپادی نیروی هوافضای سپاه ، قابلیت اشراف اطلاعاتی و عملیات مقابله با تهدیدات دشمنان توسعه و ارتقا می یابد.

 

بنا بر این گزارش؛ پهپاد غزه علاوه بر کاربرد نظامی و دفاعی ،در پایش جنگل‌ها ، عملیات امداد و نجات و کمک رسانی در حوادث و بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله می تواند به اجرای ماموریت بپردازد.

 

رونمایی از سامانه موشکی زمین به هوای تمام ایرانی " 9دی" که توانایی درگیری با انواع تهدیدات در فاصله نزدیک مانند کروز، بمب هواپیما و انواع پهپادها و انهدام آنها را دارد و نیز سامانه راداری "قدس" با قابلیت استقرار در موضع و جابجایی سریع از دیگر دستاوردهای رونمایی شده توسط فرمانده کل سپاه بود.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپاه پاسداران سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۶۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت عربی از حملات پرتعداد با پهپاد ایرانی به اسرائیل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 چگونه راهبرد پهپادی ایران، بازدارندگی اسرائیل را مختل کرده است؟ این پرسشی است که این گزارش عربی به آن پرداخته و با ارائه تصاویر و اطلاعات جالب به آن پاسخ داده است. این گزارش را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • مشاوره اسرائیل به اوکراین برای مقابله با کپی پهپاد ایرانی!
  • روایت عربی از حملات پرتعداد با پهپاد ایرانی به اسرائیل
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • تفحص پیکر پاک شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده» پس از ۴۱ سال
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه و شباهت آن با لنست روسی
  • تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین
  • تصاویری از جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه