Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@23:40:51 GMT

استقلال را با هر قیمتی که بفروشند، می‌خرم

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۸۹۳۹

استقلال را با هر قیمتی که بفروشند، می‌خرم

این روزها دوباره بحث واگذاری سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال توسط دولت مطرح شده و جالب اینجا است که بحث واگذاری این دو باشگاه باعث خواهد شد تا برخی اشخاص هم برای خرید سهام پرسپولیس و استقلال پیش‌قدم شوند.

به گزارش ایمنا، آتیلا حجازی فرزند مرحوم ناصر حجازی درباره بحث واگذاری سهام دو باشگاه پرطرفدار ایران می‌گوید: من حاضرم با مسئولان و متولیان استقلال صحبت کنم و باشگاه استقلال را بخرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلاً هم مبلغش مهم نیست و با هر مبلغی که اعلام کنند، حاضرم سهام باشگاه استقلال را بخرم. اگر واقعاً فروشنده هستند من اولین نفری هستم که حاضرم سهام این باشگاه را بخرم. پولم هم حاضر است و آماده مذاکره‌ام. اگر هم بخواهند به صورت کامل توضیح می‌دهم که این پول از کجا آمده است.

او در پاسخ به این پرسش که «چقدر احتمال می‌دهید بحث واگذاری این دو باشگاه مثل دو دهه گذشته فقط در حد شایعه نباشد؟»، تاکید می‌کند: نمی‌دانم بالاخره این تصمیم را می‌گیرند یا خیر، ولی اگر قرار است بفروشند قطعاً به شخص نمی‌فروشند. در نهایت اگر قرار است سهام این باشگاه‌ها را واگذار کنند، یک نهاد یا مؤسسه پیدا می‌کنند که مربوط به دولت باشد و آن را به فرد نمی‌دهند. واقعاً اگر قرار است باشگاه را واگذار کنند من حاضرم بخرم و پولش هم مهم نیست.

حجازی در مورد اینکه هدفش از خرید سهام باشگاه استقلال چیست، می‌گوید: من برنامه‌های بزرگی در ذهن دارم و دوست دارم این باشگاه به صاحبانش که مردم و هواداران هستند، واگذار شود. اگر من سهام را بخرم انگار که این باشگاه به هواداران واگذار می‌شود و از لحاظ اقتصادی و درآمدزایی مشاورانی دارم که کمکم می‌کنند تا اتفاقات بزرگی را برای استقلال رقم بزنیم.

منبع: ورزش سه

کد خبر 495140

منبع: ایمنا

کلیدواژه: باشگاه استقلال تیم استقلال فروش باشگاه استقلال آتیلا حجازی واگذاری سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بحث واگذاری دو باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۸۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، واگذاری 85 درصدی سهام باشگاه استقلال به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و انتخاب نماینده ویژه توسط این شرکت برای حضور در هیئت مدیره آبی‌ها این احتمال را به وجود آورد که شاید علی خطیر هم از مدیرعاملی این باشگاه برود، اما این اتفاق رخ نخواهد داد.

علی خطیر که در ابتدای فصل مدیریت باشگاه استقلال را در دست گرفته، امسال با چالش‌های زیادی مواجه بوده، اما کارش را ادامه داده و در حال حاضر نیز در راس مدیریت صدرنشین لیگ برتر است.

علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، امروز در نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام، تاکید کرد که علی خطیر به کارش در مدیرعاملی این باشگاه ادامه خواهد داد و حداقل تا یک ماه و نیم آینده (پایان فصل) تغییری اتفاق نمی‌افتد.

تغییرات در هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام آبی‌ها نیز به این زودی اتفاق نمی‌افتد و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نظر دارد تا پس از پایان فصل چنین کاری را انجام بدهد.

دیگر خبرها

  • پسوند آبی ها عوض می شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم های عربی!
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد
  • واکنش معاون علمی به واگذاری سهام برخی کسب و کارهای دیجیتال
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • مالکان جدید استقلال و پرسپولیس از کجا برای دوتیم خرج می‌کنند؟
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!