Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سال های گذشته تیم ملی ضم آرزوی موفقیت برای تیم ملی در مسیر حضور در جام جهانی گفت: نتایج گذشته و قبلی تیم ملی نمی تواند ملاک خوبی برای قضاوت در مورد بازی های پیش رو باشد و دلیلی ندارد که بگوییم چون در دور رفت نتایج مان خوب نبوده پس در دور برگشت هم این اتفاق برای ما تکرار خواهد شد. در زمان مربیگری من در تیم ملی با جوانان در منامه بحرین را شکست دادم و توان را در بچه های تیم ملی می بینم که در برابر حریفانی که دارند، نتایج خوبی را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حشمت مهاجرانی در گفت و گو با خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط تیم ملی در آستانه شروع برنامه های تیم ملی برای حضور در رقابت های مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: تیم ملی ایران در حال حاضر غنی ترین تیم فوتبال ایران  تاریخ را در آسیا در اختیار دارد. اگر شرایط فنی و مهره ای تیم ملی را مورد بررسی قرار دهیم مشخص می شود هیچ زمانی در طول تاریخ  فوتبال ایران، تیم ملی ما از نظر مهره این قدر کامل نبوده است.

او  در ادامه تاکید کرد: هیچ زمانی مثل شرایط فعلی ما در تیم ملی مان لژیونر اروپایی با این سطح کیفی نداشتیم و کادرفنی باید خیلی خوشحال باشد تیمی را در دست در هر پست دو سه بازیکن آماده در اختیار دارد که از نظر تجربه بین المللی در سطح خوبی قرار دارند و نگرانی وجود ندارد.

سرمربی سابق تیم ملی در واکنش به نیاز ایران برای پیروزی در برابر تمامی حریفان برای دریافت مجوز صعود به جام جهانی به خبرنگار برنا گفت: اگر بخواهیم سطح فنی تیم ملی ایران را با رقبایش مورد بررسی قرار دهیم مشخص می شود که در تمامی مناطق زمین برتری مطلقی را در مقایسه با  تیم هایی مثل  بحرین و عراق داریم و به اعتقاد من با سطح بالای فنی تیم ملی  دلیلی برای  موفق نشدن وجود ندارد.

مهاجرانی در ادامه تصریح کرد: به هرحال با توجه به توان فنی بالایی که داریم  دیگر بقیه شرایط بستگی به نظر کادرفنی و روش بازی اش دارد که می خواهد چگونه  از این مهره ها بهره ببرد.

او افزود: با روش بازی متناسب با هر حریف با در اختیار داشتن این نیروی انسانی غنی  تیم ملی می تواند به هدف اصلی اش که صعود به جام جهانی است، دست پیدا کند. 

مربی سال های دور تیم ملی ایران در خصوص شرایط کادرفنی به ویژه شخص دراگان اسکوچیچ  خاطرنشان کرد: واقعیت امر این است که من شناخت زیادی از اسکوچیچ ندارم و فقط می دانم او سابقه مربیگری 6 ساله در  تیم های فوتبال لیگ برتری را در ایران دارد و شناخت نسبی او از فوتبال ایران می تواند به او کمک کند تا در تیم ملی نتایج خوبی را برای ما کسب نماید. 

مهاجرانی در پاسخ به این سوال که با توجه به نتایج بازی های رفت، خیلی ها نگران تکرار ناکامی در دور برگشت هستند  تاکید کرد:  نتایج گذشته و قبلی تیم ملی نمی تواند ملاک خوبی برای قضاوت در مورد بازی های پیش رو باشد و دلیلی ندارد که بگوییم چون در دور رفت نتایج مان خوب نبوده پس در دور برگشت هم این اتفاق برای ما تکرار خواهد شد. در زمان  مربیگری من در تیم ملی با جوانان در منامه بحرین را شکست دادم  و  توان را در بچه های تیم ملی می بینم که در برابر حریفانی که دارند، نتایج خوبی را کسب کنند.

او ادامه داد: تنها کمبود تیم ملی در حال حاضر شاید عدم  بازی تدارکاتی دوستانه بود. اگر این امکان برای تیم ملی ایجاد می شد که بازی های دوستانه ای را در برنامه داشت، این امکان برای کادرفنی تیم ملی به وجود می آمد تا با شناخت و آگاهی بهتری برای بازی های رسمی اش آماده و مهیا شود و نقاط ضعف و قوت تیمش را بیشتر و بهتر شناسایی نماید.

سرمربی اسبق تیم ملی در پایان گفت: من هم  مثل همه ایرانی ها آرزو دارم تیم ملی بازی های خوب و نتایج درخشانی را در بازی های پیش روی کسب کرده و با اقتدار راهی جام جهانی شویم و بار دیگر نام ایران و فوتبال مان را در بزرگ ترین تورنمنت فوتبالی دنیا بر سر  زبان ها بیاندازیم. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی رقابت های مقدماتی جام جهانی تیم ملی ایران آسیا فوتبال ایران صعود به جام جهانی برنا زمین عراق بازی نیروی انسانی جام جهانی فوتبال ایران بحرین بحرین تیم ملی جام جهانی حشمت مهاجرانی عراق اسکوچیچ صعود سرمربی تیم ملی تیم ملی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۹۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها

به گزارش “ورزش سه”، فرزند احد قولی‌لاله، هوادار تیم  تراکتور که در بازی قبلی خانگی تراکتور برابر ذوب‌آهن به شکلی تلخ درگذشت،  امروز تماشاگر ویژه بازی تیم تراکتور است.

او که در روزهای گذشته با همدردی مالک و بازیکنان تیم تراکتور در منزل شخصی خود مواجه شده بود، امروز در عکس تیمی بازیکنان هم حضور داشت.

بازیکنان تراکتور در حالی که پیراهن شماره ۱۲ را به او اهدا کردند، او را در عکس تیمی خود نیز جای دادند.

دیگر خبرها

  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • ربیعی: قسمت بود ببازیم و هوادار تراکتور خوشحال شود
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم