Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: منصور حقیقت‌پور، نماینده ادوار مجلس و مشاور علی لاریجانی در مجلس دهم در گفت‌و‌گویی در این باره گفت: میزان ثبت‌نام‌ها نشان داد که در جریان‌های سیاسی کشور تعداد چهره‌های زیادی بسیار علاقه‌مند بودند با شناسنامه‌هایشان عکس داشته باشند و از این جهت برای انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کردند.
حقیقت‌پور درباره کاندیداتوری لاریجانی در انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد: حملات به ایشان از روز ثبت‌نام برای ما عادی بود و کم و بیش انتظار این مساله را داشتیم؛ این جماعت سال‌هاست که آقای لاریجانی را می‌زنند و این داستان برای امروز نبوده و نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: انتظار تخریب‌ها علیه لاریجانی را داشتیم و زاویه بین آقایان زاکانی با لاریجانی تازه نیست؛ از همان دوران مساله کمیسیون برجام و بررسی توافق هسته‌ای در مجلس سیل تخریب‌ها از جانب این افراد نسبت به آقای لاریجانی بود.
حقیقت‌پور با بیان این که در نهایت از بین این تعداد ثبت‌نام‌کنندگان برای انتخابات ریاست‌جمهوری تنها «۵ تا ۶ نفر تایید صلاحیت می‌شوند»، افزود: شاید در نزدیک انتخابات توافقاتی بین برخی از چهره‌ها برای کنار رفتن به نفع دیگری صورت بگیرد، اما در شرایط فعلی هنوز این مسائل روشن نیست.
وی درباره کناره‌گیری برخی چهره‌ها و انتقال سبد رای آنها به علی لاریجانی گفت: مشخصا هیچ یک از کاندیداهای اصولگرا با کناره‌گیری، سبد رای‌شان به سمت علی لاریجانی نمی‌آید. علاوه بر این که حداقل در مورد آقای جلیلی بهتر است ایشان در مناظره‌ها بماند و ادله و دفاعیات خود را درباره بسیاری از مسائل بیان کند.
حقیقت‌پور خاطرنشان کرد: این انتخابات می‌تواند پرونده و آینده سیاسی بسیاری از چهره‌های سیاسی را تعیین تکلیف کند.
نماینده ادوار مجلس همچنین تاکید کرد: در جریان اصولگرا فعل و انفعالات برای کاندیدای نهایی در انتخابات در روزهای آتی مشخص می‌شود اما قابل پیش‌بینی بود علی‌رغم ادعاها درباره این که در صورت حضور آقای رئیسی بسیاری ثبت‌نام نمی‌کنند، اما خیلی‌ها با وجود نامزدی آقای رئیسی ثبت‌نام کردند و عکس یادگاری با شناسنامه انداختند.
 
منبع: اعتماد آنلاین برچسب ها: منصور حقیقت پور

منبع: خرداد

کلیدواژه: منصور حقیقت پور انتخابات ریاست جمهوری حقیقت پور چهره ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۳۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری

خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری و پرداخت مبلغی به خانوارها جعلی است.

به گزارش ایسنا، خبری با عنوان فعال شدن دهک ریاست جمهوری در فضای مجازی دقایقی است که به نقل از این خبرگزاری منتشر و لینکی هم برای ورود شهروندان معرفی شده است، اما این خبر واقعیت نداشته و جعلی است و ایسنا نیز چنین خبری را منتشر نکرده است.

مردم از باز کردن این لینک خودداری کنند.

این برای چند بار است که سودجویان و کلاهبرداران به‌دنبال کلاهبرداری از شهروندان هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • چه کسی بر صندلی ریاست مجلس دوازدهم تکیه می‌زند؟
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • جنگ بر سر صندلی «شماره یک»؛ همه در برابر قالیباف!